سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر؛

پرواز همای با گروه «مستان نو» در جشنواره فجر

پرواز همای در نشست رسانه‌ای هفتمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید»

سینماپرس: پرواز همای خواننده موسیقی ایرانی در آخرین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با همراهی گروه «مستان نو» کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، سعید جعفرزاده احمد سرگورابی مشهور به «پرواز همای» که طی سال‌های اخیر از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی ایرانی بوده است در چارچوب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر همراه با گروه «مستان نو» کنسرتی را طی روز پایانی این دوره از جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

این خواننده که طی هفته‌های اخیر با آغاز سال نو میلادی مجموعه کنسرت‌هایی را همراه با نوازندگان ثابت گروهش از جمله پاشا هنجنی، محمود نوذری، میلاد علیپور، علیرضا مهدیزاده و جواد سالخورده در شهرهای مختلف اروپا از جمله برلین، دوسلدورف، هامبورگ، گوتبرگ، استهکلم، لندن و منچستر آغاز کرده با برنامه ریزی که از سوی ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر صورت گرفته در آخرین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر همراه با گروه «مستان نو» که چندی پیش از عنوان «مستان» به «مستان نو» تغییر نام داده کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند.

پرواز همای که طی ماه‌های گذشته عمده توجه و فعالیت‌های موسیقایی خود را معطوف به اجرای پروژه نمایشی – موسیقایی اپرای حلاج کرده بود در کنسرت پیش رو تصمیم دارد تا تعدادی از قطعات منتخب خود را که در کنسرت‌های پیشین خود پیش روی مخاطبان قرار داده بود، اجرا کند. این در حالی است که هنوز از جزییات اجرای احتمالی قطعات جدید اطلاعی در دست نیست اما با توجه به اجرای برنامه در تالار وحدت مخاطبان می‌توانند شاهد کنسرت متفاوتی از این هنرمند گیلانی در جشنواره موسیقی فجر باشند.

کنسرت گروه «مستان نو» به خوانندگی پرواز همای ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر قرار خواهد گرفت.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود. این در حالی است که ۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.