یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

به کارگردانی امیر داسارگر؛

«منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما میلیاردی شد

فیلم منطقه پرواز ممنوع

سینماپرس: میزان فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما از یک میلیارد تومان گذشت.

به گزارش سینماپرس، میزان فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در شهرهای بدون سینما از یک میلیارد تومان گذشت.  

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در مدت زمان بیش از ۱۰۰ روز در قالب ۱۶۶۸ سانس در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور انجام شده است، تا امروز با ثبت رکورد ۲۵۷ هزار و ۲۲۷ مخاطب به فروشی بیش از یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

این فیلم سینمایی تا امروز به ترتیب در استان های خراسان رضوی با ۵۲ هزار و ۷۲ نفر، اصفهان با ۲۴ هزار ۸۷۲ نفر، فارس ۲۲ هزار ۹۸۹ نفر، قم با ۱۹ هزار و ۶۸۱ نفر، تهران با ۱۶ هزار و ۴۶۰ نفر، البرز با ۱۳ هزار و ۲۱ نفر، گیلان با ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر آذربایجان شرقی با ۱۱ هزار ۴۸۲ نفر و خوزستان با ۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر بیشترین میزان مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در حوزه بیشترین میزان بلیت فروشی نیز در خراسان رضوی با ۱۴۶ میلیون و ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان، اصفهان با ۱۰۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، فارس با ۱۰۱ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان، تهران با ۹۸ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان، قم با ۷۹ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان، گیلان ۶۴ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان و آذربایجان شرقی با ۴۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان بیشترین فروش را از آن خود کرده است.

این فیلم سینمایی تا امروز در ۲۴۲ شهرستان، ۴۴ روستا، ۱۳۷ مدرسه و ۶۲ مسجد و حسینیه به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.