شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

پس از پایان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛

«ابر شلوارپوش» در «مولوی»

تالار مولوی

سینماپرس: سه نمایش «ابر شلوارپوش»، «و همیشه پاییز» و «پنهان خانه پنج در» پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

به گزارش سینماپرس، تالار مولوی، پس از پایان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، میزبان سه نمایش تازه می‌شود.

نمایش «ابر شلوارپوش» به نوشته و کارگردانی علیرضا اخوان، یکی از این نمایش‌ها است که اجرای خود را از ۲۰ بهمن در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. در این نمایش که هرشب ساعت ۱۹ و به مدت زمان ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود، نویسنده و کارگردان اثر، به صورت تک پرسوناژ ایفای نقش می‌کند.

همچنین  نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی‌ها از ۲۳ بهمن در سالن اصلی تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش نیز که هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان ۶۰  دقیقه اجرا می‌شود، ایلناز شعبانی و یکتا طبیبی بازی کرده و دراماتورژی این اثر را حسین توازنی‌زاده عهده‌دار است.

«پنهان خانه پنج در» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه نیز از ۲۴ بهمن تا ببست و ششم اسفند در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که هر شب ساعت ۲۰ و با مدت زمان ۷۰  دقیقه اجرا می‌شود، کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقمند، سارا فتحی و آیدا نوروزی بازی می‌کنند. دراماتورژی این اثر نیز بر عهده محمدامیر یاراحمدی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.