پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

در سکوت و بایکوت اهالی هنر نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

بالاخره یک هنرمند در جشنواره فجر از حاج قاسم یاد کرد

نشست خبری فیلم سینمایی «روز بلوا»؛ داریوش ارجمند

سینماپرس: داریوش ارجمند در نشست فیلم «روزبلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی با حضور کارگردان فیلم و جمعی از عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رئیس جمهور آمریکا را به خاطر این جنایت بزرگ حمال خواند. این در حالی است که این اتفاق در میان اهالی هنر تاکنون بایکوت بوده و هیچکدام تاکنون حتی کوچکترین اشاره ای به این موضوع نکرده بودند اما نسبت به سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی کرده تا جایی که در نشست خبری سه کام حبس همه اعضای تیم با لباس مشکی حاضر شده و متزورانه همدردی نموده و اعلام کردند به احترام جان باختگان هواپیما می ایستیم بدون اینکه حتی کوچکترین اشاره ای به شهادت حاج قاسم داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، نشست فیلم «روزبلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی با حضور کارگردان فیلم، مهران کاشانی (نویسنده)، لیلازارع، داریوش ارجمند، محمد علیمحمدی، (بازیگران) و جمعی از  عوامل  فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

«داریوش ارجمند» بازیگر فیلم روز بلوا ضمن تسلیت شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و درگذشتگان سانحه هواپیمای اوکراینی رئیس‌جمهور آمریکا را «حمال» خطاب کرد.

وی در ادامه در حمایت از کارگردان فیلم روز بلوا گفت: ساخت فیلم درمورد مطالبات و حقوق ضایع شده مردم شهامت می خواهد.

در ادامه می توانید فیلم آن را مشاهده کنید:

÷

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.