سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

مدیر کل هنرهای نمایشی خبر داد:

تسویه حساب با گروه‌های«تئاترفجر» تاپایان سال

شهرام کرمی در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد طی هفته جاری قسط دوم کمک هزینه گروه‌های تئاتری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرداخت و تا پایان سال قسط سوم تسویه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت بودجه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و پرداخت کمک هزینه گروه‌های تئاتری شرکت‌کننده در این رویداد، به مهر گفت: امسال اعتبار کلی تئاتر نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته ولی هم و غم ما این است تا به نحو بسیار خوبی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: قسط اول کمک هزینه گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره سی و هشتم پیش از این پرداخت شده بود. خوشبختانه بخش دوم کمک هزینه جشنواره را نیز به زودی دریافت می‌کنیم و طی هفته جاری قسط دوم کمک هزینه گروه‌های تئاتری پرداخت و تا پایان جشنواره قسط سوم کمک هزینه‌ها هم پرداخت می‌شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت حمایت مالی نهادها و سازمان‌ها از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تصریح کرد: متأسفانه هیچ نهادی به لحاظ مالی از جشنواره حمایت نکرد. تنها شهرداری منطقه و سازمان زیباسازی به ما در زمینه تبلیغات محیطی جشنواره کمک کردند. در واقع حمایت به شکل اجرایی داشتیم ولی در حوزه اعتباری از حمایت بی‌بهره‌ایم.

کرمی ادامه داد: به جز اعتبارات مصوب خودمان، هیچ حمایت مالی از سوی نهادها و سازمان‌های دیگر از جشنواره تئاتر فجر نداریم.

وی در پایان سخنان خود درباره زمان بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گفت: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است ظرف امروز یا فردا از جشنواره بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.