سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

در سی‌وهشتمین دوره جشنواره؛

چه خبر از چهارمین روز جشنواره فیلم فجر؟

فیلم سینمایی «آن شب»

سینماپرس: در چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «آن شب»، «درخت گردو» و «دوزیست» در سالن اصحاب رسانه روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «آن شب»، «درخت گردو» و «دوزیست» ۳ فیلم سینمایی هستند که امروز سه شنبه ۱۵ دی ماه همزمان با چهارمین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه نمایش داده می‌شود.

آن شب: کوروش آهاری

«آن شب» اولین ساخته سینمایی کوروش آهاری است که در ۲ بخش «نگاه نو» و «سودای سیمرغ» جشنواره سی‌وهشتم شرکت کرده است.

این فیلم داستان یک زوج ایرانی در آمریکا را روایت می‌کند که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه‌ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و بازیگر خردسال لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو را حضور دارند.

از ویژگی‌های مهم این فیلم تولید و ساخت آن در آمریکا است. «ندای هفت آسمان» نام شرکت فیلمسازی‌ای است که شهاب حسینی در آمریکا راه‌اندازی کرده و در ساخت فیلم «آن شب» هم مشارکت داشته است.

درخت گردو: محمدحسین مهدویان

دومین فیلمی که امروز در پردیس سینمایی «ملت» نمایش داده می‌شود، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

«درخت گردو» فیلمی که درباره بمباران شیمیایی سردشت است؛ در این فیلم سینمایی که پنجمین حضور پیاپی مهدویان در جشنواره فیلم فجر هم محسوب می‌شود، بازیگرانی چون مهران مدیری و پیمان معادی ایفای نقش کرده‌اند.

از نکات ویژه فیلم تازه مهدویان نقش‌آفرینی متفاوت پیمان معادی در آن است.

دوزیست: برزو نیک‌نژاد

«دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد سومین فیلم سینمایی است که از آثار بخش «سودای سیمرغ» در سینمای رسانه‌ها اکران می‌شود.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، لیلی فرهادپوری، الهام اخوان، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.»

برزو نیک‌نژاد پیش از این بیشتر به‌عنوان کارگردان فیلم‌های کمدی شناخته می‌شد و حالا با «دوزیست» تجربه متفاوتی از کارگردانی خود به ویترین جشنواره ارائه کرده است.

از نکات جالب فیلم «دوزیست» گریم متفاوت بازیگران اصلی آن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.