یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

نیلوفر شهیدی:

«کاوری» برای بازیگران یک هدایتگر واقعی بود

نیلوفر شهیدی

سینماپرس: یک بازیگر تلویزیون گفت: شکوفه در سریال وارش مظهر زنی بود مقاوم و محکم او به مخاطب نشان داد که حتی می‌توان در خانواده‌ای آشفته زندگی کرد، ولی با این همه محکم و مصمم بود.

به گزارش سینماپرس، نیلوفر شهیدی بازیگر سریال «وارش» در گفت‌وگو با میزان پیرامون همکاری ویژه عوامل سریال «وارش» گفت: همکاری و همراهی همه عوامل سریال «وارش» در کنار هم سبب شد تا کاری ارزشمند به مخاطب ارائه شود.  

وی پیرامون کارگردان «سریال وارش» با بازیگران ابراز کرد: احمد کاوری یکی از کارگردانان توانمند است که می‌تواند هدایتگر بسیار خوبی برای بازیگران باشد. راهنمایی‌های وی سبب شد تا بتوانم به خوبی نقش محوله را ایفا کنم.
شهیدی تاثیر کارگردان در ایفای نقش خود در سریال «وارش» را مهم دانست و اظهار کرد: من نقش دختری را در سریال وارش بر عهده داشتم که برادرش دردسرهای فراوانی را ایجاد کرده بود و این خواهر از این اتفاقات شرمگین بود و در عین حال باید نشان می‌دادم وی زنی محکم و در تصمیماتش مصمم است. برای ایفای این نقش کمک‌های فراوان احمد کاوری بسیار با اهمیت بود، چون هر آن ممکن بود تا توازن نقش برهم بخورد، اما راهنمایی‌های کارگردان مرا در مسیر درست حرکت داد تا جنبه استوار نقش همچنان حفظ شود.
 
وی کارکتر شکوفه را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: شکوفه در سریال وارش مظهر زنی بود مقاوم و محکم او به مخاطب نشان داد که حتی می‌توان در خانواده‌ای آشفته زندگی کرد، ولی با این همه محکم و مصمم بود، وی دختری بود که استواری را از مادرش در زندگی آموخت و با تمام دغدغه‌های موجود در خانواده راه درست زندگی را در پیش گرفت. تدوام حرکت و برخورد درست با تنش‌ها زمینه پیروزی در زندگی را برایش فراهم کرد، این درسی بزرگ برای دختران جوان جامعه است که در لایه‌های پنهان «سریال وارش» نهفته بود.
 
وی پیرامون بازخوردهای «سریال وارش» خاطرنشان کرد: بازخورد مخاطبان بسیارخوب بود، هنگامی که در خیابان و در فضای مجازی پیام‌ها و سئولات آنان را می‌دیدم به خوبی متوجه این موضوع می‌شدم که سریال «وارش» به خوبی دیده شده، پی‌گیری‌ها و گفت‌وگوی مردم در مورد سریال بیانگر این مهم بود که جذابیت فراوانی برای مخاطب به همراه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.