شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

با چهار فیلم دیگر؛

تداوم همکاری آدام سندلر و نتفلیکس

 آدام سندلر

سینماپرس: آدام سندلر که با فیلم‌ «راز جنایت» در کمپانی نتفلیکس موفق ظاهر شد، در چهار فیلم دیگر با این شرکت همکاری خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با اعلام این سایت شبکه نتفلیکس همکاری خود را با آدام سندلر و کمپانی هپی مدیسون برای مدت بیشتری ادامه می‌دهد.

چندی پیش اعلام شد که فیلم سینمایی «راز جنایت» با بازی سندلر به محبوب‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ بدل شده است.

این فیلم که جنیفر آنیستون هم در آن نقش آفرینی می‌کند، ششمین همکاری آدام سندلر با نتفلیکس بود و پروژه‌های مشترک آن‌ها «۶ کله پوک»، «سندی وکسلر» و «هالووین هیوبی» را شامل می‌شود.

نتفلیکس ادعا می‌کند که مخاطبان آن، ۲ میلیارد ساعت فیلم سینمایی «۶ کله پوک» آدام سندلر که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است را تماشا کرده اند!

تد ساراندوس، رئیس بخش محتوایی نتفلکیس در این باره می‌گوید: مخاطبان ما از او سیر نمی‌شوند. آن‌ها داستان‌ها و حس شوخ طبعی او را دوست دارند، همانطور که در رازهای جنایت شاهدش بودیم. خیلی مشتاق هستیم که همکاری خود را با سندلر گسترش دهیم و خنده‌ بیشتری را به دنیا تقدیم کنیم.

سندلر به تازگی در فیلم جنایی هیجانی «الماس‌های نخراشیده» به کارگردانی بنی سفدی در نقش یک جواهر فروش ظاهر شده؛ این فیلم در شش هفته ۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروخت. سندلر از سوی هیئت بازبینی فیلم به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و در جوایز فیلم‌های مستقل هم نامزد شد. نتفلیکس هنوز جزئیاتی از چهار فیلمی که قرار شده در همکاری جدید با سندلر ساخته شود، ارائه نکرده است.

سندلر با بازی در فیلم‌هایی مثل «بزرگ شده ها»، «تو حریف زوهان نمی‌شوی»، «بیلی مدیسون» و «آبدارچی» شناخته می‌شود. او پیش از تأسیس کمپانی خود، اولین فعالیت هایش را به عنوان کمدین آغاز کرد و در سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ با برنامه «پخش زنده شنبه شب» همکاری می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.