جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

محمدرضا فرجی مطرح کرد؛

آمادگی سینماها برای خدمت رسانی به مخاطب جشنواره فیلم

محمدرضا‌ فرجی

سینماپرس: مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر از آمادگی کامل سینمای مردمی برای ارائه خدمات به مخاطبان مردمی جشنواره سی‌وهشتم و نیز به‌روزرسانی تجهیزات این سینماها خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا فرجی مدیرامور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره آمادگی و تجهیز سالن‌های سینما به مهر گفت: تمام سینماهایی که نامشان در لیست سینماهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است، آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره را دارند.

وی با اشاره به اینکه سینماهای مردمی مدتی پیش آماده شده است، توضیح داد: نشستی با مدیران سینماها داشتیم و براساس همین جلسه مشکلاتی این سالن‌ها برطرف شد همچنین کمیته‌های بازدید بعد از تجیهز و آمادگی سالن‌ها دوباره از سینماهای مربوطه بازدید کردند، البته تعداد اندکی از سالن‌ها باید در این زمینه بهتر عمل می‌کردند که بعد از تذکری که دریافت کرده‌اند، این مسائل نیز برطرف شد.

مدیر امور سینماهای جشنواره درباره مهمترین شکلات سالن‌های سینمایی گفت: مهمترین مشکلات سینماهای مربوطه صدا و تصویر آن بود که با تاکید بر برطرف کردن این مشکلات، سینماها آماده خدمت رسانی به مخاطب جشنواره فیلم فجر هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سینماهای مردمی در این دوره از جشنواره از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای استانداردسازی تجهیزات سینما انجام دادند.

این مدیر سینمایی بیان کرد: مدیران سینماهای کشور این را می‌دانند که مردم در ایام جشنواره فیلم فجر با حضور در سینماهای مختلف، سینمای مورد نظر خود در طول سال را انتخاب می‌کنند. تاکید می‌کنم هرچقدر سینماهای جشنواره فیلم فجر مجهزتر باشند، در ایام غیر از جشنواره فیلم فجر با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان سینما مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مجهز شدن سالن‌های سینمایی در این دوره از جشنواره می‌توانیم بگوییم که یکی از بهترین جشنواره‌ها از نظر خدمات‌رسانی به مخاطب را خواهیم داشت.

فرجی در پایان با اشاره به سینماهای نمایش دهنده فیلم در مراکز استان‌ها توضیح داد: بررسی تجهیزات سینمایی در جشنواره فیلم فجر در استان‌ها برعهده ادارات کل استان‌ها است و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت بازدید از سینماهای استان را برعهده دارد.

مدیر امور سینماهای جشنواره در پایان با اشاره به حمایت از تجهیزکردن سالن‌های سینمایی گفت: موسسه «سینماشهر» مانند گذشته چه در طول جشنواره و چه بعد از جشنواره فیلم فجر در حوزه ارتقاء بخش صدا و تصویرسینماها نهایت همکاری را داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.