سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

مجموعه تلویزیونی «بی قید و شرط»؛

بازگشت کارگردان فیلم سخیف «خانه دختر» به تلویزیون

سریال بی قید و شرط

سینماپرس: پخش مجموعه تلویزیونی «بی قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه حسینی بعد از پایان پخش سریال «جلال» بروی آنتن می‌رود؛ کارگردانی که در کارنامه سینمایی خود اثر مبتذلی همچون «خانه دختر» را جای داده است.

به گزارش سینماپرس، پخش سریال «بی قیدوشرط» با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی امیر پور رحمانی بعد از پایان پخش سریال «جلال» از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.  

این سریال که در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست» تهیه و تولید شده است، با کارگردان و نویسنده دیگری به نسبت فصل یک بروی آنتن خواهد رفت. در فصل نخست سعید عالم زاده کارگردانی و احمد خداکریم نویسندگی این سریال را به عهده داشتند، اما امیر پوررحمانی هر دو فصل این سریال را تهیه کرده است.  

به گزارش فارس، در این سریال که در فصل نخست «آسمان همیشه ابری نیست» نام داشت، لیلا بلوکات، تیما پور رحمانی، سپند امیر سلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و ... بازی می‌کردند.

سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند. اما در «بی قید و شرط»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود.  

این سریال قصه خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های سریال می‌شود.

سریال «بی قید و شرط»، به تهیه کنندگی امیرپوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت چهل دقیقه‌ای به نویسندگی مهدی سجاده‌چی و احمد رفیع زاده به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.