دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

بعد از درخشش در ساندنس؛

حق پخش فیلم جدید کارگردان «ماما میا!» به آمازون رسید

فیلم Herself

سینماپرس: کمپانی آمازون حق پخش فیلم جدید فیلیدا لوید یعنی درام «Herself» را در اختیار خود گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون حق پخش درام ایرلندی «Herself» به کارگردانی فیلیدا لوید در آمریکای شمالی را از آن خود کرد.

«Herself» درباره زنی است که پس از فرار از یک ازدواج ویرانگر، خانه رویایی خود را می‌سازد. آمازون قرار است این فیلم را امسال روی پرده‌های سینما ببرد.

درام «Herself» اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش در آمد و به گرمی مورد استقبال مخاطبان و منتقدان واقع شد. پیتر دی‌برگ، از منتقدان ارشد ورایتی معتقد است «Herself» یکی از بازیگران اصلی فصل جوایز بعدی خواهد بود. او گفت: من اعتقاد دارم این درام الهام‌بخش ساخته شده در دوبلین تا به انتهای موفقیت پیش خواهد رفت. اگر سال آینده این موقع مردم راجع به این فیلم صحبت می‌کردند، شگفت‌زده نشوید چراکه لوید می‌تواند ششمین زنی باشد که سنت جوایز اسکار را به هم زده و این جایزه را از آن خود کند.

با این وجود، «Herself» برای تبلیغ خود چالش‌هایی نیز در پیش رو دارد که از مهم‌ترین آن‌ها نبود نامی بزرگ میان بازیگران فیلم است. کلیر دون ایرلندی علاوه بر نگارش فیلم‌نامه، نقش اصلی فیلم را نیز بازی می‌کند. او کاراکتر زنی را بازی می‌کند که تلاش دارد به همراه دو بچه دوست‌داشتنی خود از دست شوهری که او را کتک می‌زند، فرار کند.

فیلیدا لوید کارگردان اهل بریتانیا است که بیشتر برای فعالیت در تئاتر و کارگردانی فیلم‌های «ماما میا!» و «بانوی آهنی» شناخته شده است که این آخری جایزه اسکار بهترین بازیگری را برای مریل استریپ به ارمغان آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.