دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

علی سلیمانی سرنسری:

برخی سقوط یک هواپیما را بهانه‌ای برای حرف‌های خودشان قرار داده اند

علی سلیمانی

سینماپرس: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: صحبت برخی دوستان خیلی مسخره و مضحک است که سقوط یک هواپیما را بهانه‌ای برای حرف‌های خودشان قرار داده اند.

به گزارش سینماپرس، علی سلیمانی سرندی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص سریال «ملکاوان» که به تازگی از شبکه آی فیلم به عنوان دومین سریال تولیدی این شبکه، این شب‌ها در حال پخش است، گفت: من در این سریال نقش خیلی زیادی ندارم و در واقع برای این نقش دنبال بازیگری می‌گشتند که چهره و ظاهری مثبت داشته باشد تا بتوان خلاف کاری‌ها و پنهان کاری‌های این نقش، اصطلاحا لو نرود. چند گزینه برای این نقش در نظر گرفته شده بود مثل سپند امیرسلیمانی و چند نفر دیگر که در نهایت قرار شد بنده این نقش را ایفا کنم.

مردم از سریال های دلهره آور استقبال میکنند
سلیمانی درباره اینکه سریال ملکاوان آیا در ژانر و گونه وحشت ساخته شده و به نظرش توانسته موفق باشد، گفت: صد درصد نمی‌شود گفت که این سریال کاملا در ژانر وحشت ساخته شده، ولی سعی کرده از المان‌هایی برای ایجاد ترس و وحشت در کار خود استفاده کند و فکر کنم مخاطبان نیز از این گونه سریال‌ها استقبال کنند. ملکاوان بیشتر سریالی معمایی پلیسی است تا ژانر وحشت و در هر صورت امیدوارم با بازخورد خوبی از بینندگان مواجه شویم.

وی در خصوص اینکه این سریال از تولیدات شبکه آی فیلم است برخلاف تصور همه که این شبکه فقط وظیفه بازپخش سریال‌های پخش شده و قدیمی را برعهده دارد، گفت: تا آنجاییکه من اطلاع دارم، شبکه آی فیلم بر اساس سیاست‌هایی که برعهده دارد باید فرهنگ جامعه ایرانی در قالب فیلم و سریال را به کشورهایی که با فرهنگ ما آشنایی دارند و می‌توانند ارتباط برقرار کنند، بفرستد و پخش کند و به همین خاطر به سراغ تولید سریال نیز با این هدف می‌رود.
«بوقلمون» به حال و هوای امروز جامعه نزدیک است
علی سلیمانی که این روزها با تئاتر «بوقلمون» در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به روی صحنه است، این نمایش را با حال و هوای امروز جامعه خیلی نزدیک خواند و افزود: نمایش «بوقلمون» نخستین بار در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر و سال ۹۳ اجرا شد که جوایز زیادی نیز برای بازیگری و کارگردانی خود گرفت و سال ۹۴ ما برای اولین بار اجرای عمومی داشتیم که بازخوردهای خوبی از طرف تماشاگران دریافت کردیم و خیرالله تقیانی پور کارگردان این نمایش و گروه با توجه به حال و هوای این نمایش با احوالات جامعه و اهمیت و اصالت نمایش‌های ایرانی، تصمیم گرفته شد که دوباره این کار را در سالن استاد سمندریان اجرا کنیم که این بار نیز با استقبال خوب تماشاگران مواجه شدیم تا جاییکه این نمایش که قرار بود تا آخر دی ماه اجرا داشته باشد، ده روز دیگر تمدید شده است.
برخی‌ها از حادثه سقوط هواپیما سواستفاده کردند
این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره صحبت‌های برخی هنرمندان در خصوص تحریم جشنواره فیلم و تئاتر فجر و حتی برنامه‌های تلویزیون، گفت: هنرمندان معمولا یک روحیه حساس تری دارند و بعضی‌ها شاید به دنبال بهانه‌ای برای نقد اجتماعی بودند که احساس کردند می‌توانند از این فرصتی که پیدا شده استفاده کنند و حرف هایشان را بزنند، ولی عملا جریان تبدیل به یک موقعیتی برای سواستفاده و فرافکنی برای مطرح کردن خودشان شد. صحبت برخی دوستان خیلی مسخره و مضحک است که سقوط یک هواپیما را بهانه‌ای برای حرف‌های خودشان قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.