یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

در اهدای جوایز انجمن صدابرداران؛

«فورد در برابر فراری» از نظر صدا اول شد

فیلم فورد در برابر فراری

سینماپرس: فیلم جیمز منگولد درباره دنیای رانندگی و رقابت‌های اتومبیل‌رانی موفق به کسب جایزه بهترین صدابرداری از جوایز جامعه صدای سینمای آمریکا شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، گروه میکس صدای فیلم «فورد در برابر فراری» به عنوان برنده بخش رقابتی فیلم‌های سینمایی پنجاه‌وششمین دوره جوایز جامعه صدای سینما (CAS) انتخاب شد.

جیمز منگلود کارگردان این فیلم هم در جوایزی که شنبه در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شد جایزه بهترین فیلمساز این جامعه را از دستان هریسون فورد دریافت کرد.

«فورد در برابر فراری» در کنار فیلم‌های «اد استرا» یا «به سوی ستارگان» با نقش‌آفرینی برد پیت، «۱۹۱۷»، «جوکر» و «روزی روزگاری در هالیوود» همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین میکس صدا شده است.

در ۶سال از ۱۰ سال اخیر، برنده جایزه برتر جامعه صدای سینما موفق شده جایزه اسکار را از آن خود کند. این اتفاق سال پیش هم افتاد و تیم میکس صدای فیلم «بوهیمین راپسودی» موفق به کسب هر دو جایزه شد. پل مسی از تیم میکس «فورد در برابر فراری» در تیم میکس صدای آن فیلم هم حضور داشت.

منگلود در زمان دریافت جایزه خود صحبت‌هایی کرد که با تشویق حضار مواجه شد: «من نمی‌خواهم غوطه‌ورکننده باشم، می‌خواهم برانگیزنده احساسات باشم. نمی‌خواهم کاری کنم مردم اتفاق‌هایی که در کشورشان و دنیا می‌افتد را فراموش کنند. می‌خواهم کاری کنم مردم درباره این اتفاق‌ها فکر کنند، نه اینکه فقط یک دریچه فرار به آن‌ها بدهم.»

تام فلایشمن میکسر صدا برنده جایزه اسکار که همچنین برای فیلم «ایرلندی» از نامزدهای دریافت جایزه جامعه صدای سینما بود، جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای را از این جامعه دریافت کرد. مارتین اسکورسیزی فردی بود که جایزه را به او داد و فلایشمن گفت «هیچ هدیه بزرگ‌تری از این نمی‌توانم داشته باشم که از خواب بیدار می‌شوم و مشتاق سر کار رفتن هستم چون می‌توانم با این افراد خارق‌العاده کار کنم.»

از دیگر برندگان جوایز جامعه صدای سینما می‌توان به فیلم «داستان اسباب بازی ۴» ساخته دیزنی و پیکسار که برنده جایزه بخش انیمیشن شد و «موج‌سازی: هنر صدای سینمایی» که در بخش مستند برنده شد اشاره کرد. برندگان بخش تلویزیون هم شامل «بری»، «فلی‌بگ»، «چرنوبیل» و «بازی تاج و تخت» می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.