شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

براساس ادعای رسانه های حامی ترامپ؛

پای فیلم مجیدی به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا باز شد!

آواز گنجشک ها

سینماپرس: تعدادی از رسانه‌های حامی دونالد ترامپ در آمریکا مدعی شده‌اند داماد هندی‌الاصل الیزابت وارن از نامزدهای دموکرات‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در تامین سرمایه آواز گنجشک‌ها نقش داشته است.

به گزارش سینماپرس، وب‌سایت برایت بارت و تعدادی از رسانه‌های حامی دونالد ترامپ در آمریکا مدعی شده‌اند داماد هندی‌الاصل الیزابت وارن از نامزدهای دموکرات‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در تامین سرمایه آواز گنجشک‌ها نقش داشته است. کافه سینما درباره این خبر نوشت: «در شرایطی که رقابت میان احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات برای حضور در انتخابات پیش‌رو اوج گرفته، حالا خبر همکاری داماد الیزابت وارن یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری، با فیلمساز ایرانی منتشر شده است. در کتاب جدید پیتر شویزر، خبرنگار گفته شده در سال ۲۰۰۸ موسسه Tricolor  او فیلم آواز گنجشک‌های مجید مجیدی را تهیه کرده است.»

در تیتراژ آواز گنجشک‌ها، نام سازمان بهزیستی، سازمان فرهنگی شهرداری و مجید مجیدی به‌عنوان سرمایه‌گذار فیلم آمده و می‌توان در انتظار تکذیب این خبر از سوی مجیدی بود، در این شرایط و حتی با فرض کذب بودن این ادعا، پای فیلم مجیدی به رقابت‌های انتخاباتی آمریکا باز شده و باید دید رقبای وارن آیا در مناظره‌های پیش‌روی دموکرات‌ها هم این ادعا را مطرح می‌کنند یا خیر.

*فرهیختگان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.