شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در ده روز؛

صدرنشینی دوباره «پسران بد» در گیشه

فیلم سینمایی پسران بد

سینماپرس: فیلم سینمایی «پسران بد برای زندگی» در این هفته دوباره صدرنشین گیشه داخلی آمریکا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «پسران بد برای زندگی» محصول جدید کمپانی سونی در این هفته با در اختیار داشتن ۲۱۵۵ سینما و فروشی ۲۶ میلیون دلاری برای کسب صدر گیشه هفتگی تلاش می‌کند.

فیلم سینمایی «۱۹۱۷» محصول یونیورسال که روایتی از جنگ جهانی است، فاصله زیادی در مقایسه با «پسران بد» خواهد داشت و با فروش ۱۳ میلیون دلاری بعد از ۱۰ نامزدی در جوایز آکادمی اسکار و بردن جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، در رتبه دوم قرار خواهد گرفت.

«پسران بد برای زندگی» سومین قسمت از این مجموعه سینمایی است و ویل اسمیت و مارتین لارنس بعد از ۱۷ سال از انتشار قسمت دوم آن، دوباره به سینماها آمده اند. این فیلم پس از فروش غیر قابل انتظاری که در هفته اول داشت، در این هفته با گذشت ۱۰ روز از اکرانش در حدود ۱۱۰ میلیون دلار خواهد فروخت.

فیلم سینمایی «آقایان» هم با بازی متیو مک‌کانهی محصولی از کمپانی اس تی ایکس است و پیش بینی شده ۱۰ میلیون دلار بفروشد و در جایگاه سوم قرار بگیرد. در گیشه روز جمعه این فیلم ۷۲۵ هزار دلار فروخته بود. در دومین هفته اکران فیلم خانوادگی و پرخرج یونیورسال یعنی «دولیتل» هم به نظر می‌رسد با فروشی در محدوده ۹ الی ۱۰ میلیون دلاری به جایگاه چهارم برسد. به این ترتیب فروش این فیلم با نقش آفرینی رابرت داونی جونیور به ۴۲ میلیون دلار در ۱۰ روز ابتدایی اکران خواهد رسید.

«جومانجی: مرحله بعدی» فیلم با دوام کمپانی سونی است و با وجود اینکه هفت هفته از اکران آن می‌گذرد، پیش بینی شده در این هفته با ۷ میلیون دلار فروش به جایگاه پنجم برسد. فیلم سینمایی «چرخش» ساخته شده در ژانر وحشت هم پیش بینی می‌شود ۶ میلیون دلار بفروشد. این فیلم بر اساس یک رمان به نام «سخت‌تر شدن اوضاع» ساخته شده که در سال ۱۸۹۸ نوشته شده است و داستان زنی را روایت می‌کند که قرار است از دو کودک یتیم مراقبت کند. در ابتدا فروش این فیلم بین ۷ الی ۹ میلیون دلار پیش بینی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.