چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

ناسزاگویی مدیرعامل خانه تئاتر به جای پاسخگویی

خانه تئاتر

سینماپرس: پس از انتقاد کیهان از انتشار بیانیه خانه تئاتر که همسو با سیاست‌های ضدایرانی ترامپ، خواستار تحریم جشنواره فجر در اعتراض به جمهوری اسلامی شده بود، مدیرعامل خانه تئاتر واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس،  این مدیر فرهنگی(!) به جای توضیح و عذرخواهی، یک ویدئو منتشر کرده و در آن هشت دقیقه به کیهان و نویسندگان و خبرنگاران این روزنامه ناسزا می‌گوید! او حتی به همین مقدار بسنده نکرده و کار را به تکفیر کشانده و از عدم اعتقاد نویسندگان کیهان به خدا و پیغمبر خبر داده است.

وی با اظهار نظر کذب مدعی شده که دست کیهان در جیب مردم است و این روزنامه با مالیات‌های مردم منتشر می‌شود. اظهار نظری که سال‌هاست توسط ضدانقلاب یا افراد مغرض، به دروغ پراکنده شده، درحالی که منبع مالی کیهان، از بیت‌المال و بودجه عمومی کشور مستقل است. اتفاقا این مدیرعامل خانه تئاتر است که سال‌ها در مراکزی به ریاست مشغول است که متصل به بودجه بیت‌المال هستند.

مدیرعامل خانه تئاتر همچنین در این ویدئو و متنی که زیر آن نوشته، کیهان را شعبان بی‌مخ دانسته است! این درحالی است که شعبان بی‌مخ‌ها کسانی هستند که در زمین آمریکا بازی می‌کنند و در جهت فرامین ترامپ، اهالی تئاتر را به شورش علیه جمهوری اسلامی فرا می‌خوانند.

گفتنی است، شهرام گیل‌آبادی طی سال‌های اخیر، مدیریت نهادهای مختلفی را به عهده داشته است. وی طی مدتی که به عنوان معاونت امور بین‌الملل شهرداری تهران بود، به طور مکرر با هزینه بیت‌المال به سفر خارجی می‌رفت! طوری که یکی از سایت‌های خبری، وی را صاحب رکورد در سفر خارجی یک مدیر شهری معرفی کرده بود. گیل‌آبادی همچنین رئیس ‌مرکز هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، مدیر شبکه‌های رادیویی تهران و جوان، مدیرکل نمایندگی‌های خارجی صداوسیما، معاون اطلاع‌رسانی و پژوهش مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، عضو هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نایب‌رئیس‌ هیئت مدیره موسسه مطبوعاتی همشهری و... بوده است. وی با وجود چنین مسئولیت‌هایی، طی سال‌های اخیر به اجرای نمایش‌های هنجارشکنانه رو آورد!

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.