سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به کارگردانی علیرضا بذرافشان؛

تصویربرداری فصل سوم «از سرنوشت» به ۷۵ درصد رسید

سریال از سرنوشت

سینماپرس: عوامل سریال «از سرنوشت» در حال تصویربرداری فصل سوم این مجموعه هستند.

به گزارش سینماپرس، با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان این شب ها روی آنتن می رود.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.

دارا حیایی برای اولین بار در کنار پدرش، امین حیایی در فیلم «شعله ور» به ایفای نقش پرداخت.

البته همزمان با پخش فصل دوم عوامل مشغول تصویربرداری فصل بعدی هستند و حدود ۷۵ درصد کار انجام شده است؛ قرار است این فصل بهار سال آینده پخش شود.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و به فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است. داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آن‌ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.