سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به کارگردانی مریم کاظمی؛

«کلوچه دارچینی» در سینما تئاتر کانون

نمایش «کلوچه دارچینی»

سینماپرس: نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی یک بار دیگر از سوی گروه ‌تئاتر مستقل اما در محل سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «کلوچه دارچینی»، نوشته دیوید وود که حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده، اولین بار در سال ۹۳ با نقش‌آفرینی زنده‌یاد حسین محب‌اهری در مرکز تولید تئاتر کانون روی صحنه رفته بود از روز سوم بهمن ۱۳۹۸ این‌بار در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان وزرا اجرا خواهد شد.

این نمایش قرار است از ۳ بهمن همه روزه غیر از شنبه‌ها در ساعت ۱۹ میزبان عموم خانواده‌ها باشد و اجراهای صبح آن نیز به مدارس و مهدهای کودک اختصاص دارد.

در همین حال بازیگران و عوامل اجرای جدید این نمایش از سوی گروه تئاتر مستقل اعلام شده است که بر اساس آن، سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی هومن رهنمون، عرفان میدانلو، نازنین صفا، حسام کلانتری، مهراد زمانی، فاطمه خدابنده‌لو، پریسا فلاح‌زاده، فربد تجویدی، سمیه بیگی، شادی کارآیین، هایده حسین‌زاده، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش و مهدی رمضان‌زاده بازیگران این نمایش هستند.

همچنین تعدادی از هنرجویان بازیگری آموزشگاه تئاتر مستقل (پنجمک) نیز در نقش پرده‌ها که جانبخشی شده‌اند؛ همراه بازیگران بزرگ‌سال، تجربه بازی در صحنه حرفه‌ای تئاتر را بدست می‌آورند.

مدیر تولید این نمایش علی یدالهی و اختر تاجیک عکاس حرفه‌ای تئاتر نیز در کنار گروه است.

آهنگ‌سازی این نمایش را فرید نوایی انجام داده و طراحی‌صحنه را رضا مهدی‌زاده، طراحی‌لباس را زهرا بداغ‌آبادی، طراحی ‌و ساخت‌عروسک را سهیلا باجلان و طراحی‌گریم را افسانه قلی‌زاده بر عهده دارند.

امیرعابدی عکاس، جواد اعرابی مدیراجرا، پریسا فلاح‌زاده طراح‌ پوستروبروشور، زهرا شایان‌فر روابط ‌عمومی، سهیلا آقایاری رزروشن، مهراد زمانی دستیار کارگردان، شقایق اصلانی و ریحانه کوثری مدیران‌صحنه، ریحانه دینی دستیار طراح‌ لباس، سعید معروف‌پور دستیار طراح‌صحنه و همچنین خانم و آقای حدادی از شرکت من‌تاب، از جمله همکاران گروه‌تئاتر مستقل در اجرای کلوچه دارچینی هستند.

همچنین با هدف ایجاد فرصتی برای کسب تجربه کاری، تعدادی از هنرجویان و علاقه‌مندان نیز به عنوان کارآموزان مدیریت ‌صحنه در این پروژه به فعالیت می‌پردازند که مدیسا قاضی، سبا کریمیان، مهرنوش شصتی، ساغر احمدی، اکرم هادیان، عاطفه خانی، کیانا کریمی، کامه وزیری، احمدرضا آقایی، سینا خدابخشی، مونا شریفی و حمید خسروی از آن جمله‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.