دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

اختصاص بخشی از سهمیه بلیت سازمان‌ها به مردم

مسعود نجفی

سینماپرس: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، گفت: میزان خرید بلیت توسط مردم قابل پیش‌بینی بود، به روال سال‌های گذشته، امسال هم به محض باز شدن سایت‌های جشنواره که از ساعت 12 ظهر امروز آغاز شد، به سرعت بخش اصلی بلیت‌ها (حدود هشتاد هزار قطعه) پیش فروش شد.

به گزارش سینماپرس، او با اشاره به تمهیدات انجام شده برای افرادی که موفق نشدند بلیت‌های جشنواره را تهیه کنند، عنوان کرد: در جلسه‌ای که ساعتی پیش با دبیر جشنواره داشتیم آقای داروغه‌زاده تاکید داشت که مردم باید سهم بیشتری از پیش فروش بلیت‌ها داشته باشند بنابراین بخشی از سهمیه سازمان‌ها و ارگان‌ها از ساعت ۱۷ درخدمت مردم قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: طبق اعلام قبلی تا ساعت ۱۸ روز دوم بهمن ماه پیش فروش ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به تهیه بلیت که هنوز موفق نشده‌اند بلیت سینمای مورد نظر خود را تهیه کنند می‌توانند از ظرفیت باقی‌مانده از برخی سینماها اقدام به پیش خرید بلیت کنند.

نجفی درباره راهکاری که برای مقابله بازار سیاه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بهترین اتفاق برای مقابله با بازار سیاه، پیش فروش بلیت‌ها و ظرفیتی است که در نظر گرفته شده است و قطعا افزایش این ظرفیت می‌تواند کمک بیشتری کند.

او با اشاره به اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها گفت: با توجه به اینکه در تمام مراکز استان‌ها فیلم‌های جشنواره فجر اکران خواهند شد اداره کل ارشاد هر استان مطابق با سیاست‌های آنجا برای نحوه ارائه بلیت‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.