شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

تهیه‌کننده خبر داد؛

کمک ۸۰ میلیون تومانی تهیه کننده انیمیشن «بنیامین» به کودکان سیل‌زده

انیمیشن سینمایی «بنیامین»

سینماپرس: مصطفی حسن آبادی تهیه کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» که گیشه روز پنجشنبه خود را به کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان اختصاص داده بود، از جمع‌آوری مبلغ ۸۰ میلیون تومان خبر داد و گفت که به زودی چگونگی هزینه‌کرد آن را به مخاطبان گزارش می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی حسن‌آبادی، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» با تاکید بر استقبال مردم از طرح اختصاص فروش روز پنجشنبه این انیمیشن به کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، به فارس گفت: فروش بنیامین در این روز حدود ۸۰ میلیون تومان بود. در تعداد زیادی از شهرها مثل بیجار مردم برای حمایت از کودکان سیل‌زده همه صندلی‌های‌ سانس‌های «بنیامین» را به صورت یکجا خریداری کردند.

وی افزود: از همه مخاطبانمان در سینما برای حضور در این طرح خیرخواهانه تشکر می‌کنم. باعث افتخار ماست که بتوانیم مشارکت کوچکی در کمک به کودکان آسیب‌دیده در این حادثه داشته باشیم. متاسفانه کودکان در شرایط بحرانی بیشتر از دیگران آسیب می‌بینند و تاثیرات روحی و روانی این بحران‌ها ممکن است در تمام عمر با آنها همراه باشد. این وظیفه ماست که کمک کنیم تا کودکان آسیب کمتری از این حوادث ببینند.

تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» در ادامه گفت: ما سهم خودمان از این فروش را به کودکان سیل‌زده اختصاص دادیم و به زودی جزئیات چگونگی هزینه‌کرد آن را به مخاطبانمان گزارش می‌دهیم. تعدادی از سینماها نیز مانند پردیس باغ کتاب، اعلام کرده‌اند که سهمشان را برای این کار خیر اختصاص می‌دهند. امیدواریم در این مدت بتوانیم از طرق دیگر پول بیشتری برای کمک به کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری کنیم.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» محصول موسسه پویانمایی «آینده‌نگار» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است. این فیلم کودک و نوجوان که از ۱۵ آبان‌ماه توسط پخش «بهمن ‌سبز» در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، تاکنون با فروش ۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومانی توانسته عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک سال ۹۸ را از آن خود کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.