چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸

پاسخ حسین قدیانی به پست وقیحانه مهناز افشار خطاب به دختر سردار سلیمانی؛

سلیمانی اگر نبود تو عروس داعشی‌ها می‌شدی، نه مردمکان سیاست!

مهناز افشار در چهاردهمین جشن حافظ

سینماپرس: خانم افشار! این مردم، مشغول پرداختن هزینه‌ی رجزهای دختر حاج‌قاسم نیستند، بلکه دارند کتک از تبلیغات بنفش شما می‌خورند در مدح حسن روحانی، که تازه جمعه فهمید تغییر قیمت بنزین را! فریب این فالوئرهای مجازی را نخور دخترک روی سن! باغ‌وحش هم که بروی، قفس میمون بیشترین مشتری را دارد!

به گزارش سینماپرس، حسین قدیانی روزنامه نگار در جواب صحبت های گستاخانه مهناز افشار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

اولا عذرخواهم از حضرت مخاطب بابت انتشار این عکس! مسلماً شأن مردمکِ چشم مردم دنبال‌کننده‌ی این قلم، هرگز این نیست که به کج‌کاره‌ها بیفتد! ولی زینب هم که باشی، گاهی مجبوری چهره‌ی دختران تیله‌باز کاخ یزید را تحمل کنی!

ثانیا وام می‌گیرم از آن جمله‌ی قصار سیدحسن نصرالله و آن تمثیل را این‌گونه تغییر می‌دهم:

«ارزش آدامسی که به کف کفش زینب سلیمانی بچسبد، حتما از تمام زندگی حقیقتا کثیف، شیر خشکی و سرشار از حرام‌خواری مهناز افشار و امثالهم بالاتر است!»

 ثالثا خانم افشار! این مردم، مشغول پرداختن هزینه‌ی رجزهای دختر حاج‌قاسم نیستند، بلکه دارند کتک از تبلیغات بنفش شما می‌خورند در مدح #حسن_روحانی، که تازه جمعه فهمید تغییر قیمت #بنزین را!

 ۴۰ سال است دارید علیه سپاه و سپاهی و رجزهای مقدسش، موضع می‌گیرید تا امثال سلیمانی و حاجی‌زاده را از چشم ملت بیندازید ولی کدام بازی‌گر پر فالوئر بمیرد یا کدام روشن‌فکر بمیرد یا کدام حرام‌خوار از تبار توی ننرپیشه بمیرد، مردم آن غوغا و قیامت را می‌کنند که برای «سردار دل‌ها» کردند!؟  

آری! درد شما و سوزش شما از همین است؛ از این‌که چرا حتی بدحجاب و بی‌حجاب هم، برای سپهبد شهید سپاه قدس، سنگ‌تمام گذاشت و اشک ریخت!؟ فریب این فالوئرهای مجازی را نخور دخترک روی سن! باغ‌وحش هم که بروی، قفس میمون بیشترین مشتری را دارد!

محبوبیت مجازی اسمش روی خودش است؛ «مجازی» است لیکن سال‌ها شعار «نه غزه، نه لبنان» سردادید ولی آن‌که جانش را فدای #ایران کرد، هم سوریه زیاد می‌رفت و هم عراق! کجای اروپا نشسته‌ای خمار! که از دور، دخت زینبی سردار شهید ما را می‌زنی!؟ بیا نزدیک و از فرجام پول شیر خشک‌های فاسدی بگو که نوش‌جان کردی! از این چیزها با ما سخن بگو! اون میلیونها پولی که از خاتمی گرفتی، این‌قدر زاویه داشتی با نظام، طمع کدام پول، تو را کشاند به این‌سو!؟ پول را زدی به جیب و بعد هم طلاق!؟

سلیمانی اگر نبود و اگر نبود که دخترش شب‌های بی‌شمار، حتی قبل از شهادت حاج‌قاسم، احساس یتیمی کند، تو عروس داعشی‌ها می‌شدی، نه مردمکان سیاست!

سپاه را؛ هم تو می‌زنی و هم تکفیری‌ها! مزه‌ی آدامست بوی عرق زیربغل ابوبکرالبغدادی می‌دهد!

سپاه اگر قرنی یک بار اشتباه می‌کند لیکن منتخب شماها عالیجناب خبط و خطاست و ما مردم داریم تقاص روحانی شما را پس می‌دهیم، نه سردار خودمان را! خیلی نگران جان و مال مردمی، اول بیا و تکلیف شیر خشک‌های فاسد و سرنوشت کودکان شیرخوار را روشن کن! بله! اول، شیرخشک و بعد شیردختر حاج‌قاسم! رجز زینب ما علیه ترامپ بود ولی رجزهای انتخاباتی شما علیه شکم این ملت!

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۱
    0 1
    آقای داروغه زاده بدو بیا اینجا و ماست مالی را شروع کن که وای و امان که به هنرمند سینمایی ما توهین شد
  • ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰
    0 1
    خانم زینب سلیمانی چقدر خوشم اومد از کلامتان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.