چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

در فضای مجازی؛

حمله به مجری شبکه افق با ایجاد صفحات جعلی

زینب ابوطالبی

سینماپرس: زینب ابوطالبی پس از اینکه امروز درباره تقطیع برنامه دوشنبه هفته گذشته‌اش در شبکه افق شفاف‌سازی کرد، با هجوم بی‌سابقه برای تخریبش در فضای مجازی مواجه شده است.

 به گزارش سینماپرس،  زینب ابوطالبی پس از اینکه امروز درباره تقطیع برنامه‌ دوشنبه هفته گذشته‌اش در شبکه افق شفاف‌سازی کرد، با هجوم بی‌سابقه برای تخریبش در فضای مجازی مواجه شده است.

این مجری شبکه افق در پاسخ به اینکه آیا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، خلاف آنچه در مصاحبه امروزش دیده شده، صحبتی کرده است؟ گفت: صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی با جعل نام من فعال شده‌ و اظهارات خلافی را از من نقل قول کرده‌اند.

وی افزود: همه آنچه درباره تقطیع برنامه‌ دوشنبه هفته گذشته‌ام در شبکه افق لازم بود، در ویدئویی پنج دقیقه ای فایل آن موجود است و امروز به طور کامل در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده، گفته‌ام و آنچه غیر از آن از بنده در فضای مجازی در حال انتشار است، نه تنها کذب، بلکه به نظر می‌رسد هدفمند است.

ابوطالبی با رد مسئولیت این قبیل صفحات که به نام او در حال فعالیت و انتشار اکاذیب هستند، گفت: از پلیس فتا درخواست کرده‌ام تا موضوع را پیگیری کنند و امیدوارم در اسرع وقت جلوی این اقدام خلاف گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.