چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

محسن علی‌اکبری:

هنرمندان گرین‌کارتی مجبورند ثابت کنند که سرباز غرب هستند!

محسن علی اکبری

سینماپرس: محسن علی‌اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: برخی هنرمندان وقتی گرین کارت می‌گیرند یکی از تعهداتشان این است که به همه کارهایی که دولت مربوطه از آن‌ها می‌خواهد تن دهند و مغایر آن عمل نکنند و باید سرباز غرب بودن را ثابت کنند.

به گزارش سینماپرس، «محسن علی‌اکبری» تهیه کننده سینما و تلویزیون، درباره انصراف برخی از هنرمندان از حضور در جشنواره‌های مختلف به فارس گفت: افرادی الان ناراحت هستند که تشییع شهید سلیمانی را که به گفته تحلیلگران غربی در ۱۰۰سال اخیر جزو پنج تشییع بزرگ و پرجمعیت بوده است، دیده‌اند؛ مراسمی که همه اقشار و گروه‌های سنی در آن با این شهید بزرگوار بیعت کردند و طبیعی است که در این مواقع دشمنان ما ساکت نمی‌نشینند.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: اگر کل این اجتماع‌کنندگان را بشماریم تعدادشان به هزار نفر هم نمی‌رسد، در صورتی که در تشییع سردار سلیمانی نزدیک ۱۰میلیون نفر شرکت کرده بودند. این افراد اگر تجمع هزار نفره هم داشته باشند، به نظر زیاد پیچیده نیست و بهتر است که دولت هم با آن‌ها برخورد نکند.

وی افزود: متأسفانه عمده هنرمندان به نام کشور گرین کارت دارند و از ترس اینکه گرین کارت‌هایشان باطل نشود موظفند به عنوان سرباز ارتش غرب اقدام کرده و بیانیه دهند و در این نوع تظاهرات حضور به هم رسانند که ثابت کنند به گرین کارتشان وفادار هستند. این‌ها وقتی گرین کارت می‌گیرند یکی از تعهداتشان این است که به همه کارهایی که دولت مربوطه از آن‌ها می‌خواهد تن دهند و مغایر آن عمل نکنند و باید سرباز غرب بودن را ثابت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.