دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

معاون صدا؛

هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی و سؤال و شبهه در بین ملت است

حمید شاه آبادی

سینماپرس: حمید شاه آبادی معاون صدا در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین در سخنانی بیان کرد که مأیوس کردن مردم و قرائت‌های متفاوت از یک موضوع واحد، می‌تواند بی تفاوتی را به مردم القا کند.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین با بیان اینکه اولویت امروز رسانه‌های داخلی بررسی نقاط و موضوعاتی است که دشمنان روی آن‌ها دست گذاشته اند، گفت: در این میدان نبرد باید با کمک اندیشه‌های دینی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال انتقام گیری از سیاستمداران و دولتمردان نیستند، بلکه مردم را هدف گرفته اند، بیان کرد: انتقام از مردم و ناامید کردن ملت، راهی است که دشمن انتخاب کرده و نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی و سؤال و شبهه در بین ملت است.

شاه آبادی تصریح کرد: پس از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش و اعلام ایستادگی بر مبانی دینی شان، به همان اندازه هم دشمنان اعلام خطر کرده اند و در تلاش هستند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند.

به گفته معاون صدای رسانه ملی، امروز درگاه‌های ارتباطی ما محدود به تلویزیون نیست بلکه همه مردم در عرصه فضای مجازی مؤلف و تالیف کننده هستند و بسیجیان سربازان عرصه جنگ نرم و فضای مجازی هستند.

شاه آبادی اظهار کرد: در بستر فضای مجازی همه مؤلفه‌های شادی و سرگرمی مبتنی بر آگاهی موجود است و کسانی که قلم به دست می‌گیرند باید با آگاهی کامل در این حوزه گام بردارند.

وی افزود: مأیوس کردن مردم و قرائت‌های متفاوت از یک موضوع واحد، می‌تواند بی تفاوتی را به مردم القا کند و قلم رسانه زمانی می‌تواند آگاه بخش باشد که غمی را از دل بردارد.

به گفته معاون صدای رسانه ملی، حادثه هوایی، بسترهایی را از سوی دشمن ایجاد کرد که می‌توانست ده‌ها زاویه دید دیگر را به وجود آورد.

شاه آبادی همچنین از چهره‌های فرهنگی و هنری استان خواست تا با قلم و تولیدات فرهنگی و هنری شان، مشکلات سراسر کشور را رصد کرده و در مسیر رفع مشکلات کشور، نقش آفرین باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.