شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

با اقتباس از یک بازی ویدئویی؛

«سرزمین ناشناخته» به کارگردان «ونوم» رسید

روبن فلیشر

سینماپرس: روبن فلیشر کارگردان فیلم سینمایی «ونوم» برای کارگردانی فیلم سینمایی «سرزمین ناشناخته» در نظر گرفته شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، به نظر می‌رسد روبن فلیشر کارگردان فیلم «ونوم» برای ساخت و کارگردانی فیلم سینمایی «سرزمین ناشناخته / Uncharted»، در نظر گرفته شده است. این فیلم سینمایی با اقتباس از یک بازی ویدئویی به همین نام ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی «سرزمین ناشناخته» داستان شخصیتی به نام ناتان دریک را روایت می‌کند و نویسندگی آن را رف جادکینگز و مات هالووی انجام داده اند.

فلیشر اخیراً فیلم سینمایی «سرزمین زامبی: ضربه دوم» را کارگردانی کرده است که دنباله‌ای از قسمت نخست آن به همین نام بود. در کارنامه او کارگردانی فیلم‌هایی مثل «جوخه گانگستر ها»، «سی دقیقه یا کمتر» و «ونوم» دیده می‌شود.

پیش از این شش کارگردان به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بودند که همه آن‌ها به دلایل مختلف از این پروژه کنار کشیدند؛ دیوید او راسل، نیل برگر، شان لوی از جمله این کارگردان‌ها بودند. تراویس نایت کارگردان «بامبلی بی» آخرین کارگردانی بود که برای ساخت «سرزمین ناشناخته» انتخاب شد؛ اما به دلیل تداخل برنامه‌های تام هالند بازیگر اصلی فیلم برای نقش‌های مرد عنکبوتی این پروژه را ترک کرد.

تاریخ اکران فیلم «سرزمین ناشناخته» ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۹۹) اعلام شده است که البته ممکن است به دلیل از دست دادن کارگردان خود دچار تغییر شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.