شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

این هفته؛

برنده گلدن گلوب صدرنشین فروش گیشه شد

فیلم سینمایی ۱۹۱۷

سینماپرس: پیش بینی می‌شود فیلم سینمایی «۱۹۱۷» به کارگردانی سم مندس فروشی بیش از ۳۲ میلیون دلار را رقم بزند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «۱۹۱۷» روایتی از جنگ جهانی اول به کارگردانی سم مندس در گیشه این هفته موفق خواهد بود. در ابتدای هفته گذشته انتظار می‌رفت که این فیلم در حدود ۲۰ ال ۲۵ میلیون دلار فروش کند، اما بروزرسانی آمارها نشان می‌دهد که این مقدار به ۳۲ الی ۳۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

این فیلم سینمایی از محصولات کمپانی یونیورسال است که در حدود ۱۰۰ میلیون دلار بودجه ساخت داشته و گفته می‌شود تا روز جمعه ۱۰ الی ۱۳ میلیون دلار فروخته است. این فیلم در ابتدا در ۱۱ سینما اکران شده تا واجد شرایط حضور در اسکار باشد و حالا بعد از شکست دادن فیلم‌های «مرد ایرلندی» و «داستان ازدواج» برنده جایزه بهترین فیلم درام جوایز گلدن گلوب شد و به همین خاطر تعداد سینماهایی که این فیلم را اکران می‌کنند به ۳۴۰۰ مورد افزایش پیدا کرده است. این فیلم جایزه بهترین کارگردانی گلدن گلوب را نیز برای سم مندس به ارمغان آورد.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که ۱۹۱۷ در این هفته «خیزش اسکای واکر» را شکست دهد و این فیلم را پس از سه هفته صدر نشینی، در هفته چهارم به رتبه دوم فروش برساند. فیلم سینمایی «مثل یک رئیس هم» این هفته اکران شد که پیش بینی شده ۱۱ تا ۱۴ میلیون دلار فروش داشته باشد.

«فقط رحمت» محصول جدید برادران وارنر با نقش آفرینی مایکل بی جردن و جیمی فاکس هم می‌تواند گیشه خود را به ۱۰.۵ میلیون دلار برساند. فیلم سینمایی علمی تخیلی «زیر آب» دیگر فیلم سینمایی تازه اکران این هفته است که ۲ میلیون دلار فروش برای گیشه جمعه آن در نظر گرفته شده که در نهایت با ۵ الی ۷ میلیون دلار نخستین حضورش را در گیشه آغاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.