جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

علی دارابی؛

تشریح آرمان‌ها، اهداف و کارنامه انقلاب برای جوانان

علی دارابی

سینماپرس: معاون امور استان های رسانه ملی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دستور کار جدی مدیران رسانه ملی است، یادآور شد در این زمینه اموری همچون جوانگرایی و فراجناحی بودن مورد تاکید هستند.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز آبادان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم خوزستان در همه ادوار پشتیبان اسلام و انقلاب بوده‌اند و به فرموده امام راحل، دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند. ، استقبال گسترده آنها از پیکر مطهر شهدای مقاومت و تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم سلیمانی هم برگ زرین دیگری در دفتر ولایت‌مداری خوزستانی‌ها بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت صدا و سیمای مراکز خوزستان و آبادان در هفته های اخیر و پوشش مناسب اجتماعات بزرگ مردمی در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: این مراکز به خوبی با شبکه‌های ماهواره‌ای مقابله و از طریق انعکاس تصاویر مربوط به اجتماع عظیم مردمی، دروغ پردازی‌های معاندان را برملا کردند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی باید موشکافانه نقد کند و با تزریق امید به بررسی و پیگیری مجدانه بپردازد، گفت: مدیران باید نقدپذیرتر باشند و به کمک صدا و سیما بیایند چرا که این سازمان چشم و گوش مردم است و صدای ملت و گلایه مندی‌های آنان را منعکس می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما نه تنها در زمان انتخابات بلکه در تمام طول سال باید فراجناحی باشد. به عبارتی مردم باید رسانه ملی را از خود بدانند چرا که صدا و سیما مرجع، پناه و صدای مردم است.

دارابی با تاکید بر قرار گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان دستور کار جدی مدیران رسانه ملی در اقصی نقاط کشور گفت: قوه پیشران این بیانیه، جوانان هستند بنابراین جوانگرایی یکی از اولویت‌های صدا و سیماست. اگر آرمان‌ها و اهداف انقلاب را برای جوانان تشریح، کارنامه انقلاب را هنرمندانه تبیین و در همین چارچوب برنامه‌ها را تدوین کنیم کار خود را به درستی انجام داده‌ایم.

معاون امور استان‌های صدا و سیما عنوان کرد: همواره از مدیران خواسته‌ایم جذب نخبگان و تعامل موثر با سازمان‌ها را جدی بگیرند و در شرایط بحران و تشدید تحریم‌ها به رونق تولید بپردازند.

وی با بیان اینکه خط مشی صدا و سیما مبتنی بر اندیشه‌ها و آرمان‌هایی است که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرموده‌اند، یادآور شد: ما نیز صدای مردم و تریبونی برای انعکاس عملکرد و فعالیت‌های نهادها در طول سال هستیم. بیانیه گام دوم انقلاب دستور کار جدی مدیران رسانه ملی در اقصی نقاط کشور است و در این زمینه اموری همچون جوانگرایی و فراجناحی بودن مورد تاکید هستند.

دارابی در پایان از مرکز آبادان به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و کشاورزی نام برد و ابراز کرد: برای توسعه پایدار و رفع چالش‌ها باید جدی کار کرد.   

در این مراسم با حکم علی عسکری رئیس رسانه ملی، ناصر بهرام به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آبادان منصوب و از زحمات داریوش دبیقی مدیرکل پیشین این مرکز قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.