چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

شهرام کرمی خبر داد؛

احتمال ایجاد جایزه سردار شهید سلیمانی در جشنواره فجر

شهرام کرمی

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: دوستان همکار ما در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برنامه‌هایی برای تقدیر از رشادت‌های سردار سلیمانی دارند که در صورت تدوین نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی درباره وظیفه هنرمندان در قبال این ترور ناجوانمردانه و انعکاس هنری آن از سوی جامعه هنرمندان گفت: یک بخشی از فعالیتی که قرار شد ما از سوی اداره کل و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تدارک دیدیم، فراخوانی است که برای تئاتر خیابانی تدارک دیده شده است و همین امروز هم منتشر شد.

وی در ادامه افزود: من سه محور را برای این اتفاق و شهادت سردار سلیمانی برای دوستان مشخص کردم که یکی از آنها بحث تئاتر خیابانی و همایش در این زمینه بود و سایر محورها نیز قرار است برای جشنواره تئاتر فجر تدارک دیده شود.

کرمی با اشاره به اینکه بخشی از این برنامه‌ها در مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهد بود، گفت: قرار است دوستان در دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برنامه‌ها را مشخص کنند و به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

وی درباره اختصاص بخش ویژه‌ای برای سردار سلیمانی در جشنواره تئاتر فجر گفت:‌ در این زمینه در حال برنامه ریزی هستیم، جلسه‌ای در این زمینه تشکیل دادیم، پیش بینی‌هایی صورت دادیم که دیگر خود دبیرخانه در صورت قطعی شدن آنها را اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.