سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

تهیه‌کننده فیلم خبر داد؛

مراحل فنی «۵۲ هرتز» همچنان ادامه دارد

ابراهیم اصغری

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» گفت: مراحل فنی این فیلم به کارگردانی سجاد شهریاری به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت تولید «۵۲ هرتز» به خبرنگاران جوان، گفت: مراحل فنی این اثر همچنان ادامه دارد و هم اکنون تدوین آن که زمانبر است، پیش می‌رود. در خصوص صداگذاری و ساخت موسیقی هم رایزنی‌هایی انجام شده اما هنوز قراردادی منعقد نشده است.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان آماده شدن نسخه نهایی این فیلم بیان کرد: امیدوارم حدود دو هفته آینده نسخه نهایی فیلم آماده شود.

بازیگران این فیلم شقایق فراهانی، علیرضا استادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، مهشید جوادی، سام حسامی، حمید رشید، علیرضا موسوی و ... هستند.

سجاد شهریاری (کارگردان)، بهمن حسینی (نویسنده)، امیر غفارمنش و سجاد شهریاری (بازنویسی فیلمنامه)، ابوالفضل نباتی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی رجبی (مدیر تولید)، امین جهانی (طراح صحنه و لباس)، مسعود شاهوردی (صدابردار)، روزبه کلباسی (تدوین)، مهدی عبدالله (سرمایه گذار) برخی عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان «۵۲ هرتز» با موضوع اجتماعی آمده:

این فیلم قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند. فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.