یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

بیانیه عوامل سریال موسی کلیم الله(ع)؛

شهادت هنر مردان خداست و حاج قاسم سلیمانی از هنرمندترین آنهاست...

حاج قاسم سلیمانی

سینماپرس: عوامل و دست اندرکاران سریال موسی کلیم الله (ع) طی بیانیه‌ای شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش سینماپرس، عوامل و دست اندرکاران سریال موسی کلیم الله (ع) طی بیانیه‌ای شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند:
بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و حاج قاسم سلیمانی از هنرمندترین آنهاست...
شهادت ابر مجاهد قرآن، عترت و جهان اسلام، بزرگ قهرمان ملی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قلوب آزاد مردان مبارز را جریحه دار و عواطف راد مردان مجاهد را متالّم کرد.
غزل خوان مست عشق و دوستی و شاه بیت هنر زیستن، این قافله سالار میدان های مبارزه با سیاهی و ظلم و ستم و امید و پناه مظلومان و فاتح قلب ها نه تنها در ایران بلکه در جهان که عمر با برکت خود را صرف مبارزه با متجاوزین اشغالگران، بی عدالتی و تروریسم کرده بود؛ خود بدست آلوده ترین تروریست های بین المللی به شهادت رسید.
ما عوامل و دست اندرکاران "سریال موسی کلیم الله (ع) " این مصیبت عظیم را به منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الأعظم، رهبر معظم انقلاب و امت بزرگ اسلام تسلیت عرض نموده و ضمن تقاضای اشد مجازات بانیان این جنایت توسط مسئولین مربوطه، همراه با امت عزادار با شرکت در تشییع پیکر شهدای عزیزمان تجدید میثاق با آنان را بجا خواهیم آورد...
 انتقام الهی یقیناً به حیات قاتلان بشریت خاتمه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.