شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

به کارگردانی علی ژکان؛

ثبت قرارداد اکران «اولین امضاء برای رعنا» در گروه فرهنگ

علی ژکان

سینماپرس: قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» در گروه «فرهنگ» به ثبت رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان با ثبت قرارداد اکران در گروه سینمایی «فرهنگ» از روز چهارشنبه در سینماها به نمایش عمومی درمی‌آید. پخش این فیلم برعهده موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.

با نزدیک شدن به زمان اکران، سازندگان از اولین تیزر فیلم که توسط عدنان مسچی ساخته شده، رونمایی کردند.

ساخته علی ژکان چهارشنبه روی پرده می‌رود/ ثبت قرارداد اکران «اولین امضاء برای رعنا» در گروه فرهنگ

علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان، حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«اولین امضاء برای رعنا» یک درام اجتماعی است. فیلم روایتگر زندگی داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با رعنا ازدواج کرده و حالا از نتیجه این وصلت پسری شش ساله به نام نیما دارند. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچکدام درآمدی برای او نداشته است. آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی می‌کنند و اجاره مختصری می‌پردازند، اما طولی نمی‌کشد که آن دوست قدیمی تماس می‌گیرد و می‌گوید که قصد دارد خودش در خانه‌اش ساکن شود. این خبر زندگی جهانگیر و خانواده‌اش را به هم می‌ریزد….

علی ژکان پیش از این کارگردانی فیلم‌های سینمایی «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه»، «دخترک کنار مرداب» و «مادیان» را برعهده داشته است.

دیگر عوامل اصلی «اولین امضاء…» عبارتند از تهیه‌کننده: علی ژکان، نویسندگان: علی ژکان، افرا ابراهیم‌نیا، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیر صدابرداری: فرید پیرایش، طراح صحنه: علی ژکان، امیر بنایی، مدیر تولید: جعفر صمدی، تدوین: کاوه ایمانی، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، طراح گریم: هادی قالیخانی، منشی صحنه: لادن کسرایی، عکاس: حسین اولیایی‌زاده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.