جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

رئیس رسانه ملی:

شهادت سردار سلیمانی افول و فروپاشی قدرت آمریکا را تسریع خواهد کرد

عبدالعلی علی‌عسکری

سینماپرس: دکتر علی عسکری گفت: اقدام تروریستی کاخ سفید در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، نقطه عطف تاریخی در اوج گیری مبارزات ضدآمریکایی در منطقه خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در پیامی‌به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا شکست‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد و این جنایت، فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریکا را سریع‌تر خواهد کرد.

متن پیام دکتر علی عسکری به مناسبت شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، همه مستضعفان و آزادگان جهان اسلام و ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان او در سپاه قدس و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

شهید قاسم سلیمانی قهرمان و مجاهد پرافتخار و بزرگ دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مجاهد بین‌المللی بود که نقش اصلی را در اضمحلال و شکست داعش وابسته به آمریکا، این شیطان بزرگ، صهیونیسم و همپالکی‌های منطقه‌ای آن در عراق و سوریه داشت و محل کینه و عداوت شیطان بزرگ بود. اگرچه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی عزیز بود، اما آمریکا و رئیس جمهور جنایتکارش، مسئول اصلی این جنایت تروریستی دولتی است و باید پاسخگوی این جنایت ضدبشری در قبال ملت ایران و ملت عراق باشد.

سردار قاسم سلیمانی محبوب قلوب ملت ایران و مردم ستم‌دیده و مظلوم جبهه مقاومت بود.

شهادت او در کنار ابومهدی المهندس، فرمانده شهید حشدالشعبی عراق در ارتقای توانمندی جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود و ملت عراق در کنار ملت ایران نیز انتقام خود را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

این حادثه خباثت‌آلود و جنایتکارانه نقطه عطف تاریخی در اوج‌گیری مبارزات ضدآمریکایی در منطقه خواهد بود؛ آمریکا شکست‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد و فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریکا را تسریع خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.