دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به دبیری مصطفا آل احمد؛

تشکیل شورای بازنویسی اساسنامه ایسفا 

انجمن فیلم کوتاه ایران

سینماپرس: در بدو شروع کار هیات مدیره جدید ایسفا، شورای بازنویسی اساسنامه انجمن فیلم کوتاه ایران تشکیل شد و هیئت مدیره، مصطفا آل‌احمد را به عنوان دبیر این شورا انتخاب کرد.

در بدو شروع کار هیات مدیره جدید ایسفا، شورای بازنویسی اساسنامه انجمن فیلم کوتاه ایران تشکیل شد و هیئت مدیره، مصطفا آل‌احمد را به عنوان دبیر این شورا انتخاب کرد.

اعضای این شورا به پیشنهاد دبیر و تایید هیئت مدیره عبارتند از: الهام حسین‌زاده و شهاب رضویان، بیژن میرباقری، محسن رمضان‌زاده، نیما عباس‌پور، مسعود امینی تیرانی، مهدی بوستانی، توفان نهان‌قدرتی، مجتبا اسماعیل‌زاده.

در راستای این تغییرات، طی فراخوانی از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران درخواست شد که پیشنهادات خود را درباره اساسنامه به دفتر ایسفا ارسال کنند. این شورا که کار خود را در اولین جلسه رسمی به تاریخ دوازدهم مردادماه سال جاری شروع کرده است، اساسنامه ایسفا را بند مطالعه و در مورد تک تک مفاد آن بحث و تبادل نظر کرده و به لزوم تغییراتی رسیدند که مجمع عمومی را از این پیشنهادات خود آگاه خواهند ساخت.

شورای بازبینی اساسنامه ایسفا همچنین اساسنامه فعلی را با اصلاحات اساسنامه وزارت کار تطبیق داد که این فرآیند همچنان ادامه دارد تا پیشنهادات این کارگروه برای تصویب به سمع و نظر مجمع عمومی برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.