جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

جدایی سهراب و هاشم در «از سرنوشت»

سریال از سرنوشت

سینماپرس: مجموعه ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» با رویکرد اجتماعی و توجه به نوجوانان و جوانان برای پخش از شبکه دوم سیما به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در حال پخش است.

به گزارش سینماپرس، در این مجموعه که پخش آن از ابتدای هفته (۳۰ آذرماه) آغاز شده با محوریت داستان زندگی دو نوجوان پرورشگاهی آماده شده است که در مقاطع مختلف زندگی آن ها مورد توجه قرار می گیرد و فراز و نشیب زندگی آن ها دیده می شود.

در قسمت های پیش رو (۶ تا ۱۰) شاهد جدایی این دو نوجوان (هاشم و سهراب) در پرورشگاه هستیم. سهراب که پیش‌تر هم قرار بود به خانواده ای سپرده شود که میسر نشد بار دیگر خود را در مقابل خواسته همان خانواده می بیند و  بالاخره خانواده ای سرپرستی او را متقبل می شوند که باعث ماجراهایی برای این دو شخصیت داستان می‌شود. در قسمت‌های پیش رو نوجوانان مدرسه شبانه را تجربه می کنند.

این مجموعه در سه فصل کودکی- جوانی- میانسالی اتفاق می افتد و  کارگردانی فصل اول آن را سید محمدرضا خردمندان و فصل دوم آن را علیرضا بذرافشان عهده دار خواهند بود.
پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی بازیگران اصلی سریال و دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، محمد زکی زاده، نسیم فروغ، مهدیس توکلی، میترا رفیع و مریم کاظمی بازیگران نوجوان این سریال هستند.

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.