سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

فرزاد اژدری مطرح کرد:

«نجوای شبانه» فیلمی معمایی به دنبال جذب سرمایه

فرزاد اژدری

سینماپرس: فرزاد اژدری کارگردان سینما ضمن انتقاد از درجا زدن تولیدات سینمای ایران، از جستجو برای جذب سرمایه برای ساخت یک فیلم معمایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، فرزاد اژدری کارگردان سینما با اشاره به اینکه سینما در شرایط مناسبی قرار ندارد، به مهر گفت: چند فیلمنامه سینمایی در دست دارم که در انتظار جذب سرمایه‌گذار برای آن هستم، البته صحبت‌هایی برای جذب سرمایه شده تا ببینیم این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

وی بیان کرد: یکی از فیلمنامه‌ها با موضوع کودک و نوجوان است که همچنان برای ساخت آن به دنبال جذب سرمایه و از طرف دیگر در انتظار تأیید بنیاد سینمایی فارابی هستم تا شرایط ساخت آن را فراهم کنیم.

اژدری تاکید کرد: فیلمنامه دیگرم یک اثر برای بزرگسالان است، که با نام «نجوای شبانه» فضای ترسناک و معمایی دارد، در واقع یکی از علاقه‌مندی‌های من ساخت فیلم‌هایی با ژانر وحشت و معمایی است.

وی با اشاره به اینکه نام «نجوای شبانه» موقت است، ادامه داد: متاسفانه شرایط تولید در سینمای ایران بسیار سخت شده است و افراد کمتری جسارت سرمایه‌گذاری در سینما را دارند، اگر هم که سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌خواهند که خود و یا یکی از نزدیکانش در فیلم حضور پیدا کند.

کارگردان فیلم «عملیات مهدکودک» توضیح داد: معتقدم در حال حاضر سینمای ایران در حال درجا زدن است و به راحتی با بررسی فیلم‌هایی که به جشنواره فیلم فجر می‌توانیم وضعیت فیلم‌ها را بررسی کرد، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکثر آثار سینمای با مشکلاتی مانند فیلمنامه مواجه بودند و یا پایان‌بندی مناسب نداشتند.

اژدری در پایان گفت: امیدوارم دراین دوره از جشنواره فیلم فجر، در کنار نام‌های بزرگ سینمایی جوانان با استعداد نیز حضور داشته باشند. البته کار برای فیلمسازان جوان بسیار سخت است چرا که یا سنگ می‌اندازن جلوی پای فیلمساز، یا فیلم را سانسور می‌کنند و یا خود فیلمساز خود را سانسور می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.