سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

محمدرضا ورزی؛

«منطقه پرواز ممنوع» برای جذب مخاطب تبلیغ مناسب کم دارد

محمدرضا ورزی

سینماپرس: محمدرضا ورزی کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را میتوان در زمره آثار ارزشمند سینما به حساب آورد. اما چیزی که این فیلم کم دارد تبلیغ مناسب است برای جذب مخاطب.

به گزارش سینماپرس، «محمدرضا ورزی» کارگردان سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» مطلبی نوشته و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده که متن کامل آن در ادامه می آید:

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر را دیدم. اولین بار بود با اسم این کارگردان آشنا می شدم. اما با ساختاری کاملا سینمایی مواجه شدم. فیلم از جنس سینماست. البته نکاتی از این فیلم توجهم را جلب کرد که عرض میکنم. ریتم خوب فیلم، کارگردانی، فیلمنامه خوب و بازیهای روان از نکات قابل توجه بود. مثل همیشه بازی خوب هادی حجازی فر، بهار نوحیان و انتخاب مناسب بازیگران نوجوان از فاکتورهای قابل اعتناست. خوشبختانه هر از چندگاهی سینمای ایران از حضور سوژه های ارزشمندی از این دست روی پرده نقره ای بهره می برد. حقیقتا این اثر را میتوان در زمره آثار ارزشمند سینما به حساب آورد.

چیزی که این فیلم کم دارد تبلیغ مناسب است برای جذب مخاطب. البته با نورپردازی و رنگ کمی مشکل داشتم ولی مجموعا مدیر فیلمبرداری از پس اجرای میزانسن های جذاب کارگردان به خوبی برآمده بود.

امید است مخاطبین محترم سینما از آثار نمایشی ملّی کشورمان، بیش از پیش با حضور پرمهرشان در سالنهای اکران، حمایت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.