سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

در پی انتقاد سینماپرس و با حذف اطلاعات مکان انتخابی؛

سرانجام فهرست متقاضیان کارت سینمای رسانه در جشنواره فجر ۳۸ منتشر شد/ وقتی تنها نیمی از وعده عمل می شود!

آرم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: ۲۱۲۹ تقاضا از سوی رسانه‌های مجازی و مکتوب، اعضای انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، عکاسان و دست‌اندرکاران رسانه‌های دیداری (شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی، رسانه‌های تصویری فضای مجازی) و شنیداری (رادیو) به ثبت رسید.

به گزارش سینماپرس، ۲۱۲۹ تقاضا از سوی رسانه‌های مجازی و مکتوب، اعضای انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، عکاسان و دست‌اندرکاران رسانه‌های دیداری (شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی، رسانه‌های تصویری فضای مجازی) و شنیداری (رادیو) به ثبت رسید.

بر اساس این خبر، از این تعداد، ۱۳۱۷ خبرنگار، ۲۷۰ منتقد، ۲۱۶ عکاس، ۱۸۲ تصویربردار و ۱۴۴ نفر از عوامل فنی در سامانه جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که پس از مراحل اولیه بررسی تقاضاها، شورای رسانه‌ در روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حال بررسی وضعیت متقاضیان بر اساس شیوه‌نامه‌  ۱۴ بندی  اعلام شده است که نتیجه آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود، امسال همزمان با انتشار فهرست اسامی «حائزین شرایط دریافت کارت جشنواره»، گزینه نهایی «سینمای رسانه‌ها» برای میزبانی از اهالی رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از بین آرای «خبرنگاران» و «منتقدان»  مشخص خواهد شد.

در دوره گذشته، ۲۰۷۳ نفر متقاضی دریافت کارت جشنواره در سینمای رسانه بودند که این تعداد در این دوره ۵۶ نفر بیشتر شده است.

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لیست کامل متقاضیان منتشر می‌شود.

فهرست کامل متقاضیان کارت سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.