دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

در راستای شفاف سازی های پرشائبه سازمان سینمایی؛

اولین وعده محقق نشده سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر/ اسامی متقاضیان کارت سینمای رسانه ها و محل برگزاری جشنواره اعلام نشد؟!

فیلم فجر-برج میلاد

سینماپرس: در حالی که قرار بود روز یکشنبه اول دی ماه سال جاری اسامی متقاضیان کارت سینمای رسانه ها و نتایج نظرسنجی برای تعیین محل برگزاری جشنواره اعلام شود، پیروی شفاف سازی های پرشائبه سازمان سینمایی تاکنون این وعده محقق نشده و معلوم نیست دلیل عدم شفاف سازی در خصوص این مسأله چیست.

به گزارش سینماپرس مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در برنامه «سینما معیار» رادیو گفت‌وگو در خصوص انتخاب برج میلاد یا پردیس ملت به عنوان سینمای رسانه جشنواره عنوان کرد: بعد از تقاضایی که از سوی بخشی از اهالی رسانه صورت گرفت با توجه به اینکه هنوز ثبت نام را آغاز نکرده بودیم آقای داروغه‌زاده خواستند امکان فراهم شود تا اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدانی که ثبت نام می‌کنند بتوانند یکی از دو گزینه پردیس ملت و برج میلاد را هنگام ثبت نام انتخاب کنند.

وی افزود: در همین راستا یک نظرسنجی در قالب ثبت نام اهالی رسانه انجام شد که از شنبه گذشته آغاز شده و تا امشب ادامه خواهد داشت و ساعت ۲۴ امشب سایت ثبت نام بسته خواهد شد. یکشنبه اسامی متقاضیان را منتشر خواهیم کرد و خواهیم گفت که امسال به هر رسانه با چه شاخصه‌هایی چه تعداد کارت تعلق می‌گیرد.

در همین راستا اهالی رسانه و منتقدان از صبح روز گذشته چشم انتظار انتشار اسامی متقاضیان کارت سینمای رسانه ها و تعیین محل برگزاری جشنواره بودند که متأسفانه تاکنون هیچ اعلام رسمی از سوی دست اندرکاران جشنواره در این خصوص صورت نگرفته است.

امید است مسئولان برگزاری جشنواره بیش از گذشته به وعده هایی که می دهند توجه داشته باشند و اجازه ندهند تا برخی شایعات و اظهارنظرهای نابجا از سوی افراد ناآگاه باعث شود تا اصل برگزاری جشنواره انقلاب زیر سوأل رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.