شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

علی صادقی:

در اوج خداحافظی کردم!/ پیشنهاد مفیدی نداشتم

علی صادقی در آرام میگیریم

سینماپرس: علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است.

به گزارش سینماپرس، علی صادقی که کارش را از نوجوانی با سریال «بهترین تابستان من» آغاز کرده، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تقریبا ۳۰ سال است دارم این کار را انجام می‌دهم اما حداقل با دو سوم بازیگران ایران کست نشده‌ام که بازی کنم. علتش را هم نمی دانم. به هر حال اینطوری است. به نظرم کارها بیشتر حالت تیمی است و یک سری آدم‌ها فقط با هم کار می‌کنند و این موضوع دست من نیست.

وی در این باره که چرا بعد از تجربه دوران اوج، مدتی نبوده و این غیبت خودخواسته بوده یا ممنوع الکار شده، گفت: من در اوج کناره گیری کردم! چهار طرف دوربین را بوس کردم و رفتم! واقعیتش پیشنهاد کاری که بدانم در آن مفیدم نداشتم. شاید هم تولیدات ضعیف‌تر شده است. علت خاصی سراغ ندارم و همیشه دوست دارم کار کنم و کار هم باشد انجام می‌دهم.

وی درباره جدی بازی کردن خود گفت: من همیشه جدی بازی می‌کنم اما مردم می‌خندند. بیشتر دوست دارم کارهای رئال با موقعیت‌های کمدی بازی کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.