چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

تهیه‌کننده فیلم خبر داد؛

اکران «بعد از تو» و «تهران شهر عشق» در سال آینده

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمد احمدی از آخرین وضعیت اکران دو فیلمی که تهیه‌کنندگی آن‌ها را بر عهده دارد، گفت.

به گزارش سینماپرس، محمد احمدی تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت اکران دو فیلمی که تهیه‌کنندگی آن‌ها را بر عهده دارد، به خبرنگاران جوان، گفت: در حال رایزنی برای اکران دو فیلم «بعد از تو» و «تهران شهر عشق» هستیم که البته با توجه به فضای کنونی اکران، قطعاً نمایش آن به سال آینده موکول می‌شود.

وی افزود: به خاطر شرایط موجود، اگر در این فصل فیلم‌ها را اکران کنیم به خوبی دیده نمی‌شوند و این به نفع فیلم ما نخواهد بود.

برنامه ریزی برای اکران با موضوع طنز تلخ اجتماعی و دختری به دنبال خوشبختی

«تهران شهر عشق» به کارگردانی علی جابر انصاری و تهیه کنندگی محمد احمدی است. بازیگرانی چون فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری، بهناز جعفری و ... در این فیلم بازی می‌کنند.

«تهران شهر عشق» طنز تلخ اجتماعی در مورد سه شخصیت است که علی رغم هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند. داستان‌های این سه شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر سه نفر مصمم‌تر و با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

برنامه ریزی برای اکران با موضوع طنز تلخ اجتماعی و دختری به دنبال خوشبختی

فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی محمد احمدی است. در این اثر مینا وحید، تیرداد کیایی، محمد مهدی حسینی نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان «بعد از تو» آمده:

دختری که به دنبال خوشبختی در هرج و مرج این جهان پرسه می‌زند، وارد یک تاکسی می‌شود، غافل از اینکه چگونه زندگی او برای همیشه تغییر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.