دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

برای سی و سومین دوره؛

مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مشخص شد

کتاب کاردستی‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران

سینماپرس: طبق جمع‌بندی شورای سیاست‌گذاری مکان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، ‌شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  چهارشنبه، ۲۷ آذر ماه مکان نمایشگاه کتاب تهران را اعلام خواهد کرد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  در گفت‌وگوبا یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران حاکی از این است که جمع‌بندی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه برگزاری سی وسومین دوره در مصلی تهران است؛ مکانی که در سال‌های اخیر از سوی ناشران و مراجعه‌کنندگان به عنوان بهترین گزینه در شرایط فعلی انتخاب شده است.

در یک ماه گذشته کیمته‌ای از ناشران و اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب به مانند هر ساله بازدیدهایی از هر دو مکان مورد نظر یعنی مصلی و شهر آفتاب داشته و محاسن و معایب هر دو مکان را شناسایی کرده‌اند. گزارش‌های شورای سیاست‌گذاری نشان می‌دهد که  با توجه به آماده شدن هر دو رواق شرقی و غربی در مصلی تهران و انجام تعهدات مصلی مبنی بر نصب آسانسور برای رواق‌های شرقی و غربی، ‌ می‌توان نمایشگاه سی و سوم را در مصلی بدون چادر برگزار کرد و تمام نمایشگاه را در فضای مسقف جای داد.

در این راستا هفته گذشته سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواستار همکاری بیشتر در روند ساخت و ساز مصلی شده است. همچنین شورای سیاست‌گذاری پس از جمع‌بندی در نامه‌ای به مسئولان شهر آفتاب از تلاش‌های آن‌ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب در این مکان نیز قدردانی کرده‌اند.  

فردا سه‌شنبه نیز قرار است مسئولان نمایشگاه کتاب تهران و اعضای شورای سیاست‌گذاری ضمن باردید از مصلی درباره برگزاری نمایشگاه کتاب و امکاناتی که مصلی می‌تواند در اختیار قرار دهد، ‌ مذاکرات نهایی را داشته باشند و شورای سیاست‌گذاری چهارشنبه، ۲۷ آذر رسماً مصلی را به عنوان مکان نمایشگاه کتاب سال آینده معرفی کند.

در دو سال گذشته که کریم دولتی مدیریت مصلی تهران را بر عهده داشته است، همکاری‌های خوبی در این زمینه چه در زمینه مالی و چه در تحویل دادن مصلی و سایر کارهای اداری با وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است، با توجه به تغییر مدیریت مصلی در ماه‌های اخیر، باید دید مدیریت جدید تا چه اندازه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایشگاه کتاب تهران تعامل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.