سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

معرفی فیلم‌های تازه اکران شده

سالن سینما

سینماپرس: سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینماها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.

به گزارش سینماپرس، سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینماها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.

تیغ و ترمه

پروانه نمایش فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد با درجه بندی سنی ١٥+ صادر شد و از چهارشنبه بیستم آذر ۹۸ اکران می‌شود.

پوراحمد

این فیلم با تدوین جدید و نسخه‌ای متفاوت‌تر نسبت به جشنواره فجر به سینماها می‌آید. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق نورد بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ترمه دختر بیست و شش ساله‌ای است که با عموی خود زندگی می‌کند که با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ می‌دهد و رازی نمایان می‌شود.

تیغ و ترمه

جان دار

فیلم سینمایی «جان دار» به کارگردانی حسین اکبری دوماری و پدرام پورامیری و نویسندگی این دو کارگردان همراه با محمد داودی است و تهیه کنندگی آن را کامران مجیدی برعهده دارد.

جان دار

این فیلم در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و سیمرغ بهترین فیلم این بخش را از آن خود کرد. فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی بازیگران آن هستند.

در خلاصه داستان «جان دار» آمده است: «به خدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟»

جان دار

خداحافظ دختر شیرازی

فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» هم به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور است که از سیزدهم آذر، اکرانش آغاز شده است.

دختر شیرازی

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، آیسان حداد، مونا فرجاد، حسین محب‌اهری، ونوس شمس و رویا تیموریان بازیگران این فیلم هستند.

دختر شیرازی

در خلاصه  داستان این اثر آمده: یکی از شیراز، یکی از آبادان، هر ۲ در تهران! مجبورند فعلا با هم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.