شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

یک سریال ۱۰۰ قسمتی؛

«پنجاه و سه» عاشقانه‌ای به قلم «حامد عنقا»

حامد عنقا در نشست خبری سریال «تنهایی لیلا»

سینماپرس: حامد عنقا بلافاصله بعد از «آقازاده» سریال عاشقانه ای به نام «پنجاه و سه» (توبه از عشق) را برای شبکه نمایش خانگی طراحی، نویسندگی و تهیه می‌کند.

به گزارش سینماپرس، نگارش فیلمنامه این سریال بلند مدتی است آغاز شده و «پنجاه و سه» در ۱۰۰ قسمت تولید خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر حامد عنقا به همراه دو تن از همکارانش مشغول آماده کردن متن اولیه کار هستند و تاکنون حضور دو تن از ستارگان سینما نیز در این اثر قطعی شده است.

با اتمام فیلمبرداری «آقازاده» در دی ماه، اولین سریال طولانی شبکه نمایش خانگی توسط طراح و نویسنده «قلب یخی» وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

این سریال با نام موقت «پنجاه و سه» (توبه از عشق) برای پخش در پاییز سال آینده در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و حامد عنقا از هیچکدام از vod های حال حاضر متولی پخش برای انتشار سریال آینده‌اش استفاده نخواهد کرد و بناست این کار را در رسانه جدیدی که به زودی به عنوان رقیب vod های حال حاضر به بازار خواهد آمد، عرضه کند.

«آقازاده» عنقا نیز که این روزها با حضور چهره‌هایی چون امیر آقایی، کامبیز دیرباز، امین حیایی و نیکی کریمی در مرحله تولید به سر می‌برد از جلمه پر بازیگرترین و جدی‌ترین آثار حوزه شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود.

همچنین در حالی که مدیر شبکه دو اخیرا از ساخت سومین قسمت از سه گانه عنقا و توفیقی بعد از «تنهایی لیلا» و «پدر» خبر داده بود، مشخص نیست عنقا با وجود ساخت ۲ اثر پیاپی در شبکه نمایش خانگی چه زمانی دوباره به تلویزیون بازخواهد گشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.