چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به قلم مسعود ده‌نمکی؛

انتشار مجموعه دوجلدی «طیب خان»

مسعود ده نمکی

سینماپرس: مجموعه دو جلدی «طیب خان» به قلم مسعود ده‌نمکی با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع به زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، محمد خضریان مدیر روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت وگو با کیهان، پیرامون اهمیت این کتاب اظهار داشت : زندگی و سرنوشت طیب حاج‌رضایی از موضوعات جذاب تاریخ انقلاب است که به‌رغم روایت‌های گوناگون و پراکنده، هنوز ابعاد و زوایای آن در پس پرده ابهام باقی مانده است. مجموعه دو جلدی «طیب خان» با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع، زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی را واکاوی می‌کند.

وی افزود: جلد نخست این مجموعه، دوران کودکی طیب را تا سال ۱۳۳۹ روایت می‌کند تا چهره اولیه او را شفاف‌تر برای مخاطب ترسیم نماید. و جلد دوم به وقایع و سال‌های پایانی طیب و فاصله گرفتن او از دربار و شکل‌گیری شخصیت متفاوت وی می‌پردازد.
جلد اول «طیب خان» در ۹۸۰ صفحه و با قیمت ۱۱۵ هزار تومان و جلد دوم در ۹۱۵ صفحه و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان روانه بازار نشر شد. علاقمندان می‌توانند برای تهیه این اثر به صفحه انتشارات پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس www.irdc.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.