دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان؛

انیمیشن «یخ زده ۲» رکورددار شد

انیمیشن یخ زده 2

سینماپرس: آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش سینماپرس، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که دو فیلم سینمایی «چاقوکشی» به همراه «ملکه و اسلیم» از تازه اکران‌های این هفته توانستند در بین پرفروش‌ها قرار بگیرند.

انیمیشن سینمایی «یخ زده ۲» نیز توانست به سلطه خود گیشه ادامه دهد تا در رتبه‌های بعدی فیلم‌های سینمایی «فورد در برابر فراری» و «یک روز خوب در محله» قرار بگیرند. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

۵) ملکه و اسلیم «Queen & Slim»
انیمیشن «یخ زده ۲» رکورد شکست/ «چاقو کشی» در بین پرفروش‌های هفتگی

محصول جدیدی از کمپانی یونیورسال به کارگردانی ملینا متسوکس است که در ژانر درام رمانتیک ساخته شده است. دنیل کالویا، جودی ترنر اسمیت به همراه ایندیا مور بازیگران این فیلم هستند.

فیلم ملکه و اسلیم درباره‌ی شخصی است که می‌خواهد برای اولین بار دز زندگی اش با شخصی دیگر یک قرار ملاقات داشته باشد و برای این اتفاق بسیار هیجان زده است. او که نمی‌داند باید چکار کند و چگونه رفتاری در این قرار داشته باشد بسیار دستپاچه شده است و سعی دارد تا خودش را آرام کند.

ملکه و اسلیم که کمتر از ۲۰ میلیون بودجه ساخت داشته است با ۱۵.۸ میلیون دلار جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

۴) یک روز زیبا در محله «A Beautiful DAy in the Neighborhood»
انیمیشن «یخ زده ۲» رکورد شکست/ «چاقو کشی» در بین پرفروش‌های هفتگی

یک فیلم دیگر در ژانر درام زندگی نامه‌ای که توسط ماریل هریل برای کمپانی سونی ساخته شده است. تام هنکس، متیو ریس و کریس کوپر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم داستان یک روزنامه‌نگار خبره به نام لوید ووگل را به تصویر می‌کشد که موافقت کرده است تا مصاحبه‌ای را برای مجله اسکوایر با شخصیت محبوب تلویزیونی به نام فرد راجرز انجام دهد، اما دیدگاه لوید از زندگی بعد از رویارویی با راجرز تغییر می‌کند.

این فیلم سینمایی در گیشه آخر هفته ۱۱ میلیون دلار و در گیشه پنج روزه ۱۷ میلیون فروش کرده است. این فیلم بعد از دو هفته به فروش ۳۴ میلیونی رسیده است.

۳) فورد در برابر فراری «Ford v Ferrari»
انیمیشن «یخ زده ۲» رکورد شکست/ «چاقو کشی» در بین پرفروش‌های هفتگی

فیلمی اکشن، درام و زندگی نامه است که جیمز منگولد کارگردانی آن را انجام داده است و بازیگران همچون کریستین بیل و مت دیمون در آن نقش آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد گروهی از طراحان آمریایی است که توسط طراح ماهر به نام کرون شلبی و یک راننده انگلیسی به نام کن مایلز هدایت می‌شوند. آن‌ها باید یک اتومبیل بسازند که بتواند خودروی جدید فراری را شکست دهد.

فورد در برابر فراری در این هفته ۱۳ میلیون دلار (۵ روزه ۱۹ میلیون) فروخت تا مجموع فروش داخلی آن به ۸۱ میلیون برسد. این فیلم در گیشه‌های جهانی نیز ۱۴۳ میلیون فروخته است.

۲) چاقو کشی «Knives out»
انیمیشن «یخ زده ۲» رکورد شکست/ «چاقو کشی» در بین پرفروش‌های هفتگی

فیلمی در ژانر کمدی سیاه و راز آلود است که ریان جانسون کارگردانی و نویسندگا آن را انجام داده است. بازیگرانی همچون دنیل کریگ، کریس اوانز، آما در آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت و کاترین لانگفورد به همراه کریستوفر پلامر بازیگران آن هستند.

ین فیلم در مورد مرگ نویسنده‌ی رمان‌های جنایی یعنی هرلان ترومبی هست که دقیقا بعد از تولد هشتاد و پنج سالگی‌اش جسد وی در ملکش پیدا می‌شودو یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد.

این فیلم سینمایی با فروشی ۴۱ میلیون دلاری توانست جایگاه دوم پرفروش‌ها را تصاحب کند. بودجه این فیلم ۴۰ میلیون دلار اعلام شده است.

۱) یخ زده ۲ «Frozen۲»
انیمیشن «یخ زده ۲» رکورد شکست/ «چاقو کشی» در بین پرفروش‌های هفتگی

انیمیشنی به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی و ساخته کمپانی دیزنی است که در سبک فانتزی ساخته شده و دنبال انیمیشن دیگری به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ منشر شده بود.

ایندینا منزل، جاناتا گروف و جاش گد صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. در خلاصه این انیمیشن آمده است، السا، آنا، کریستوف و اولاف به اعماق جنگل می‌روند تا از حقیقت در مورد رمز و راز باستانی قلمروی پادشاهی خود مطلع شوند.

این انیمیشن در دومین هفته اکرانش توانست با ۱۲۳.۷ میلیون دلار صدر نشین گیشه این هفته شود و همچنین توانست رکورد فیلم «بازی‌های گرسنگی: اشتعال» که در سال ۲۰۱۳ رقم خورده بود را بشکند. فروش بین المللی این انیمیشن به ۷۳۹ میلیون دلار رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.