یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

برای چهاردهمین دوره؛

انتشار جدول برنامه‌های جشنواره تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد»

تئاتر مردمی بچه های مسجد

سینماپرس: جدول برنامه های چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» از فردا(دوشنبه ۱۱ آذر) از ساعت ۱۸ با برگزاری افتتاحیه ای در شبستان امامزاده حسین(ع) آغاز به کار می کند. همچنین آیین گل فشانی این رویداد از ساعت ۱۹ همین روز در گلزار شهدا در شهر قزوین صورت می گیرد. اجراهای این جشنواره نیز روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه از ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۹:۴۵ در چهار مسجد ۱۴ معصوم(ع)، جوادالائمه(ع)، امام حسن عسکری(ع) و توحید پیگیری می شود.

در اولین روز از این جشنواره «نمایش های هرکسی از ظن خود شد یار من»، «پلاک ۱۴۷»، «خوب، بد، زشت»، «روزی که بهشتی شدم»، «پمپ»، «تالار»، «فانوس»، «کفش»، «به خاطر مروارید»، «اپرت قزاقی»، «دو ساعت در روز»، «سه و چهارده»، «نقل سرخ»، «اخلاق صاحبدلان» و «امن ترین جای دنیا» جای دنیا اجرا می شوند. همچنین در روز دوم جشنواره(چهارشنبه ۱۳ آذر) اجرای نمایش های نامبرده در مساجد محل برگزاری پیگیری می شود.

همچنین کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ در مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور محمدرضا آزاد و سید حسین فدایی حسین برگزار می شود.

این رویداد نمایشی همچنین با معرفی برگزیدگان در شبستان امام علی(ع) از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه به کار خود پایان می دهد.

داوری آثار این جشنواره را امیرمشهدی عباس، توحید معصومی و مرتضی نجفی برعهده دارند.

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» به دبیری هنری علی هوشمند و دبیری اجرایی مجتبی میرزایی نسب به همت حوزه هنری قزوین و موسسه فرهنگی سپهر سوره هنر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.