یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

از سوی علی دارابی؛

مدیران جوان مرکز سیمای استان‌ها حکم گرفتند

صدا و سیما

سینماپرس: مدیران مرکز سیمای استان‌ها طی مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش سینماپرس، در نشستی با حضور علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما احکام مدیران جوان در مرکز سیمای استان ها اهدا شد.

در این نشست که با حضور مدیران مرکز سیمای استان‌ها برگزار شد، علی دارابی با اشاره به رویکرد جوان‌گرایانه در معاونت امور استان‌ها اظهار کرد: بی شک با بهره‌گیری از نیروهای جوان که دارای خلاقیت و انگیزه بالایی هستند، می‌توانیم به اهداف چشم‌انداز بلندمدت دست یابیم.

وی افزود: جوانان انقلابی و متخصص که دارای تعهد و انگیزه بالایی هستند، مسیرهای کوتاه‌تر و موفق‌تری را برای نیل به اهداف معاونت در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی طی می‌کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه استفاده از جوانان نتایج بسیار خوبی در روند فعالیت‌ها به دنبال دارد، گفت: جوان‌گرایی یکی از شیوه‌های مدیریت در دوران دفاع مقدس بود به طوری که فرماندهان ایرانی بیشتر از بین جوانان انتخاب می‌شدند، همان فرهنگ در مدیریت امروز جامعه نیز بکار می‌آید به ویژه در دورانی که جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی با شدت در جریان است و در این جبهه هم نیازمند افسران و فرماندهان جوان هستیم.

وی ادامه داد: حضور جوانان مومن وانقلابی در کنار مدیران و کارشناسان باتجربه و متخصص راه مهمی برای انتقال تجربه و سپردن مسئولیت به جوانان در راستای کادرسازی و جانشین‌پروری است.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تدوین و اجرایی شدن برنامه‌های جدید در سیمای مراکز بیان کرد: مخاطبان شبکه‌های استانی با توجه به در اختیار بودن فضای مجازی، قدرت انتخاب دارند بنابراین باید با برنامه‌های جدید و نوآوری در تولید محتوا، سلایق مختلف را گردهم آورد و محتوای رسانه‌ای در خوری برای آنها تدارک دید.

در این مراسم محمدرضا شریفی مدیرکل طرح و تولید تکریم شد و همچنین فرشید شکیبا، محمد امین شبیه‌خوانی، محمد باقر اعلمی و امیر خان محمدی به ترتیب به عنوان قائم مقام، مدیر ارزیابی، مدیر تامین و آرشیو، مدیر برنامه‌های ترکیبی (ج، د) مرکز سیمای استان‌ها، احکام خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.