شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

به کارگردانی برزو نیک نژاد؛

«دوزیست» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد

برزو نیک نژاد در نشست نقد و بررسی سریال«قرعه»

سینماپرس: «برزو نیک‌نژاد» نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» از ارسال این فیلم به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «برزو نیک‌نژاد» نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» از حضور آخرین ساخته سینمایی خود در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و به خبرنگاران گفت: برای حضور «دوزیست» در جشنواره فجر فرم پر کردیم و امیدوارم شاهد نخستین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشیم. 

وی افزود: هم‌اکنون مراحل فنی «دوزیست» در حال انجام است و ما از ابتدا فیلم را به نیت شرکت در جشنواره کلید زدیم؛‌ به نظر من جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین اتفاق سینمایی ایران است و من از ابتدا ترجیحم این بود که فیلم راهی جشنواره شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از این اخباری مبنی بر اکران «دوزیست» در سینماهای کشور به گوش رسیده بود، گفت:  نظر سعید خانی تهیه کننده فیلم این بود که «دوزیست» راهی اکران شود اما با طولانی شدن مراحل فنی فیلم، تصمیم بر این شد که فیلم را در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت دهیم. 

سینما , جشنواره فیلم فجر , سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ,

تصویری از پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی دوزیست

«دوزیست» چهارمین فیلم بلند سینمایی برزو نیک‌نژاد در کسوت کارگردان پس از ساخت «ناخواسته»، «زاپاس» و «لونه‌زنبور»  است.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی با معرفی الهام اخوان،‌ ترکیب  بازیگران فیلم سینمایی «دوزیست» را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.