شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

مدیر روابط عمومی جشنواره خبر داد؛

وب‌سایت جشنواره سینماحقیقت مورد استقبال اهالی رسانه

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

سینماپرس: طبق اعلام شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی جشنواره، اهالی رسانه بویژه خبرنگاران و منتقدان سینما و برنامه‌سازان تلویزیونی، استقبال خوبی از ثبت‌نام آنلاین روی وب‌سایت جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت بعمل آورده‌اند.

به گزارش سینماپرس، مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با اعلام این خبر اظهار کرد: همکاران محترم رسانه‌های جمعی حتماً می‌بایست ضمن ثبت‌نام روی وب‌سایت جشنواره و دریافت کارت رسانه، نسبت به رزرو سئانس مورد نظر و دریافت بلیت از کانترهای چارسو برای تماشای آثار بخش مسابقه ملی و مسابقه بین‌الملل این رویداد اقدام کنند.

شهنام صفاجو ادامه داد: ثبت‌نام نمایندگان رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات تخصصی، برنامه‌های رادیو- تلویزیونی و فعالان حوزه مجازی، از روز ۲۵ آبان‌ماه روی وب‌سایت سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir آغاز شده و تا روز ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، ارائه مشخصات فردی، معرفی‌نامه رسمی از سوی مدیرمسئول یا سردبیر رسانه و نمونه کار سال‌های قبل با مضمون جشنواره سینماحقیقت و فیلم مستند، از جمله موارد درخواستی روابط عمومی جشنواره است.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت یادآور شد: برای خبرگزاری‌های عمده ۲ کارت و سایر رسانه‌هایی که در زمینه‌ی سینما بویژه فیلم مستند فعالیت دارند، یک کارت PRESS اختصاص خواهد یافت. ضمن این که برای کارت منتقدان، گزارشگران رادیو- تلویزیونی، عکاسان، تصویربرداران و عوامل فنی هم پیش‌بینی‌هایی شده که این افراد می‌بایست در زمان ثبت‌نام، گزینه‌ی مربوطه را فعال کنند.

صفاجو مجدداً تاکید کرد که روابط عمومی جشنواره پذیرای خبرنگاران، منتقدان و اعضای تحریریه رسانه‌هایی است که دغدغه‌ی فیلم مستند داشته و در طول سال، در زمینه‌ی سینمای مستند فعال هستند و کارکرد آنها توسط تیم روابط عمومی رصد شده و نمونه کار آنها در زمان ثبت‌نام نیز به دقت بررسی خواهد شد؛ لذا صرف ثبت‌نام روی سایت جشنواره به معنای دریافت قطعی کارت PRESS نیست.

وی در پایان گفت: در این دوره‌ی سینماحقیقت، با مساعدت دبیر محترم جشنواره، منتقدان، نویسندگان و خبرنگاران دارای کارت جشنواره می‌توانند در بخش Video Library فیلم‌های بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی و منتخبی از آثار بین‌المللی را بازبینی کنند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.