جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

در آستانه برگزاری جشنواره؛

پایان داوری بخش وب‌سری جشنواره کودک‌آنلاین

جشنواره «کودک آنلاین»

سینماپرس: جلسه نهایی داوری بخش وب‌سری نخستین جشنواره کودک‌آنلاین با حضور اعضای هیات داوران برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، صبح چهارشنبه ۶ آذرماه جلسه نهایی هیات داوران بخش وب‌سری نخستین دوره جشنواره کودک‌آنلاین در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

پیش از آغاز این جلسه، سیدجمال هادیان دبیر جشنواره با اشاره به این که جشنواره کودک آنلاین پس از طی یک مسیر دشوار اما پر از تجربه های مفید و سازنده در آستانه برگزاری قرار دارد، حضور کارشناسان و متخصصان در هیات داوری بخش‌ وب‌سری را نشانه چشم‌انداز و دغدغه ای کیفیت‌گرا در شورای سیاستگذاری این رویداد دانست و ابراز امیدواری کرد این دوره جشنواره، راه برگزاری دوره دوم آن را هموار کند.

در ادامه جلسه بازبینی آثار توسط هیات داوران متشکل از حبیب ایل‌بیگی رییس هیات داوران، فریدون عموزاده خلیلی، ایرج طهماسب، محمد سرشار و علی درخشی آغاز شد.

هیات داوران در این جلسه بین دو تا ۵ اپیزود از ۲۵ وبسری در حال تولید را به تماشا نشستند و به هر یک از آثار از نظر هنری و کسب و کار امتیاز دادند تا پس از جمع بندی سه برگزیده هنری و برگزیده کسب و کار معرفی شوند.

پیش‌تر اعضای هیات داوران بخش فیلم کوتاه نخستین جشنواره کودک‌آنلاین متشکل از مرضیه برومند، کامبوزیا پرتوی، رسول صدرعاملی، ایرج طهماسب و وحید نیکخواه‌آزاد فیلم‌های کوتاه انتخاب شده در این دوره جشنواره را مورد داوری قرار داده بودند.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین، اواخر آذر ماه با نمایش آثار برگزیده برای مخاث و با برپایی مراسم پایانی به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.